سردار صفوی: ٢٢ کشور تقاضای خرید هواپیمای بدون سرنشین از ایران دارند

سردار صفوی: ٢٢ کشور تقاضای خرید هواپیمای بدون سرنشین از ایران دارند
سه شنبه 26 مهر 1401 - 12:47

دستیار و مشاور عالی فرمانده معظم کل قوا با بیان اینکه صحنه جنگ های احتمالی آینده لحظه به لحظه تغییر می کند بر هوشمندسازی صحنه جنگ های احتمالی آینده و داشتن یک شبکه فرماندهی و کنترل یکپارچه و امن تأکید کرد.

العالم - ایران

سردار سرلشکر سید یحیی صفوی دستیار و مشاور عالی فرمانده معظم کل قوا در پیش نشست همایش ملی جایگاه علم و فناوری دفاع مقدس در دانشگاه جامع امام حسین(ع) با تشریح پیشرفت های کشور در عرصه های مختلف پس از پیروزی انقلاب اسلامی و به کارگیری علم و فناوری در نیروهای مسلح، به کسب قدرت بازدارندگی و قدرت پهبادی نیروهای مسلح اشاره کرد و گفت: امروز در نقطه ای قرار داریم که ٢٢ کشور جهان تقاضای خرید هواپیمای بدون سرنشین از ایران دارند.

دستیار و مشاور عالی فرمانده معظم کل قوا با بیان اینکه مخابرات در جنگ نقش سلسله اعصاب را دارد، اظهار داشت: داشتن یک شبکه فرماندهی و کنترل یکپارچه، داشتن ارتباطات امن و پایدار همراه با قابلیت ارسال صوت، ویدئو، متن و تصویر به صورت بلادرنگ و هوشمندسازی و امن سازی صحنه نبردهای احتمالی آینده از جمله اقداماتی است که باید انجام شود.

مشاور عالی فرمانده معظم کل قوا ادامه داد: گذر زمان و پیشرفت فزاینده فناوری های نوین و تنوع اطلاعات، سازه های تحلیلی و حتی گفتمان کنونی را به چالش کشیده است.

صفوی با بیان اینکه ارتش امریکا و ناتو فرماندهی جنگ شناختی راه اندازی کرده است، افزود: جنگ ترکیبی و شناختی دشمن، اذهان و روایت های حقیقی تاریخی ثبت شده را به انحراف می کشاند و میخواهد جوانان ما را از پیشرفت، از هویت اسلامی و ایرانی جدا سازد و جبهه مقاومت اسلامی را در برابر نظام سلطه تضعیف کند.

وی با اشاره به عملیات غرورآفرین نیروی زمینی سپاه علیه تروریست ها در شمال عراق، اظهارکرد: درود خدا بر فرماندهان و رزمندگان نیروی زمینی سپاه که عملیات های توپخانه ای و موشکی دقیقی بر علیه مقرهای ضد انقلاب مسلح و مراکز فرماندهی تروریست های مستقر در اقلیم عراق انجام دادند و صحنه این عملیات ها را با هواپیمای بدون سرنشین به صورت زنده رصد می کردند.

پربیننده ترین خبرها