تاکید اسماعيل هنيه بر ادامه نبرد آزادی اسیران فلسطینی

تاکید اسماعيل هنيه بر ادامه نبرد آزادی اسیران فلسطینی
سه شنبه 26 مهر 1401 - 20:38

رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس در سالگرد توافق نامه مبادله اسیران فلسطینی با نظامی صهیونیست گفت جنبش حماس و گردان های قسام با مردان و زنان اسیر فلسطینی عهد و پیمان می بندند که آنان را از چنگال رژیم اشغالگر آزاد خواهند کرد.

العالم _ فلسطین

اسماعيل هنيه رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس گفت: در سالگرد توافق نامه «وفاء الاحرار» به مردان و زنان اسیرمان در زندان های رژیم اشغالگر درود می فرستیم، کسانی که با وجود رنج هایی که می کشند، همچنان بر پیمان خود ثابت قدم ایستاده اند.

وی افزود: مردم ما مصمم بر ایستادن کنار اسیران تا آزادی آنان از بند رژیم اشغالگرند. جنبش حماس و گردان های قسام با مردان و زنان اسیر فلسطینی عهد و پیمان بسته اند و ما همچنان در حال نبرد «وفاء الاحرار» هستیم و گردان های القسام از اسیران صهیونیست مراقبت می کند.

رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس خاطرنشان کرد: نبرد ما ادامه دارد و از مرزهای زمانی و جغرافیایی فراتر می رود تا دشمن را وادار کنیم که به شروط مقاومت و آزادی اسیران تن دهد. ای اسیران! من بار دیگر با شما عهد و پیمان محکم می بندم که هرگز شما را رها نخواهیم کرد تا در گذر زمان و رنج های زندان و زندانبانان از یاد بروید.

کلید واژه ها :

پربیننده ترین خبرها