مصطفی الکاظمی: به دولت جدید عراق اعتماد داریم

مصطفی الکاظمی: به دولت جدید عراق اعتماد داریم
سه شنبه 26 مهر 1401 - 22:40

نخست وزیر پیش برد امور عراق با تاکید بر اینکه به دولت جدید عراق اعتماد کامل دارد، خواستار حمایت گروه های سیاسی از محمد شیاع السودانی در تشکیل کابینه شد.

العالم - عراق

به گزارش خبرگزاری رسمی عراق، مصطفی الکاظمی نخست وزیر پیش برد امور عراق با تاکید بر اینکه به دولت جدید عراق اطمینان کامل دارد، خواستار حمایت گروه های سیاسی از محمد شیاع السودانی در تشکیل کابینه و تصویب بودجه این کشور در اسرع وقت شد.

الکاظمی که در نشست اعضای کابینه سخن می گفت، افزود: انتخاب عبدالرشید لطیف را به عنوان رئیس جمهور عراق تبریک می گویم و برای محمد شیاع السودانی نخست وزیر مأمور به تشکیل کابینه آرزوی موفقیت دارم.

وی با بیان اینکه عراق صاحب تمدن، تاریخ، ثروت، نسل جوان، فرهنگ و تمام مولفه های موفقیت است، افزود: چیزی که ما نیازی داریم برادری، دوستی و خدمت رسانی است.

گفتنی است محمد شیاع السودانی به تازگی مأمور به تشکیل دولت جدید عراق شده و رایزنی‌ها در زمینه انتخاب وزرای کابینه را آغاز کرده است.

محمد شیاع السودانی نخست وزیر مامور تشکیل کابینه پیشتر اعلام کرده بود که برنامه دولت وی بر ابعاد خدماتی و اقتصادی زندگی شهروندان متمرکز است و هیچ طرف کارآمد و فعالی از مشارکت در این مسیر کنار گذاشته نخواهد شد.

مهر

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها