انصارالله یمن: ازسرگیری روابط حماس و سوریه محور مقاومت را تقویت می کند

انصارالله یمن: ازسرگیری روابط حماس و سوریه محور مقاومت را تقویت می کند
پنج‌شنبه 28 مهر 1401 - 19:22

دفتر سیاسی جنبش انصارالله یمن در بیانیه‌ای ازسرگیری روابط میان جنبش حماس و سوریه را تبریک گفت و تاکید کرد: ازسرگیری این روابط قدرت محور مقاومت در منطقه را تقویت می کند.

العالم ـ یمن

بنابر گزارش شبکه المسیره، در بیانیه دفتر سیاسی انصارالله یمن آمده است: ازسرگیری روابط میان سوریه و حماس را تبریک می‌گوییم و این اقدام به نفع مسئله فلسطین است.

جنبش انصارالله تاکید کرد که ازسرگیری روابط حماس و سوریه قدرت محور مقاومت در منطقه را بیشتر خواهد کرد.

در این بیانیه همچنین با اشاره به تحولات فلسطین و شهادت "عدی التمیمی" مجری دو عملیات ضد صهیونیستی در ورودی اردوگاه "شعفاط" و شهرک صهیونیست نشین "معالیه أدومیم" در منطقه قدس اشغالی آمده است: عملیات‌های قهرمانانه در فلسطین اشغالی را که آخرین مورد آن عملیات قهرمان عدی التمیمی بود، تبریک می‌گوییم.

دفتر سیاسی جنبش انصارالله یمن تاکید کرد: شهید قهرمان عدی التمیمی شجاعت خود را برای رویارویی با دشمن نشان داد.

دفتر سیاسی این جنبش همچنین خاطرنشان کرد: دشمن باید بداند که در شکستن اراده ملت فلسطین و جوانان مقاومت آن کاملاً ناتوان است.

به گزارش ایرنا، عدی التمیمی شب گذشته پس از انجام عملیات تیراندازی و مجروح کردن یکی از نظامیان رژیم اسراییل در نزدیکی شهرک صهیونیست نشین معالیه أدومیم واقع در شرق شهر اشغالی بیت المقدس به شهادت رسید. وی همچنین مجری عملیاتی بود که طی آن در روز شنبه ۱۶ مهر به شماری از عناصر پلیس رژیم اشغالگر قدس در پست بازرسی در ورودی اردوگاه فلسطینی "شعفاط" تیراندازی کرد که در اثر آن یک نظامی صهیونیست کشته و دو تن دیگر از آنان زخمی شدند.

پربیننده ترین خبرها