حمله به مرکز توسعه تسلیحات کشتار جمعی رژیم‌صهیونیستی در رزمایش پیامبراعظم ١٧+ ویدیو

حمله به مرکز توسعه تسلیحات کشتار جمعی رژیم‌صهیونیستی در رزمایش پیامبراعظم ١٧+ ویدیو
شنبه 30 مهر 1401 - 08:53

ویدیوی حمله به مرکز توسعه تسلیحات کشتار جمعی رژیم‌صهیونیستی در رزمایش پیامبراعظم ١٧ که حدود یک سال پیش برگزار شده است، این روزها در حال دست به دست شدن در فضای مجازی است.

العالم ـ ایران ـ سیاسی

به گزارش العالم، رزمایش پیامبر اعظم ۱۷ توسط نیروهای زمینی دریایی و هوافضای سپاه به همراه سازمان سایبر الکترونیک در منطقه سواحل استان هرمزگان، بوشهر و بخشی از خوزستان در تاریخ دوشنبه (۲۹ آذر ۱۴۰۰) به مدت ۵ روز برگزار شد.

از ویژگی‌های رزمایش پیامبر اعظم ۱۷ انبوهی تعداد شلیک و شلیک همزمان موشک‌های میان‌برد و دوربرد اشاره‌کرد. پهپادهای دوربرد، موشک بالستیک نقطه‌زن، شناورهای تندرو با سرعت ۹۰ نات به بالا و همچنین تجهیزات رزم زمینی در تعامل با تاکتیک‌های جدید از جمله تجهیزات مورد استفاده و ارزیابی شدند.

رزمایش پیامبراعظم این رزمایش بر اساس شبیه‌سازی یکی از پیشرفته‌ترین طرح‌های دفاعی و تهاجمی در جنگ‌های ترکیبی که دارای ویژگی‌های همزمانی، پیوستگی، انطباق و در هم تنیدگی جنگ نرم، نیمه‌سخت و سخت است، طراحی و اجرا شد.

به دنبال برگزاری این رزمایش، ویدیویی از حمله به مرکز توسعه تسلیحات کشتار جمعی رژیم‌صهیونیستی در خلال تمرین رزمایش پیامبراعظم ١٧ به نمایش گذاشته شد، که حالا پس از حدود یک سال از برگزاری آن در حال دست به دست شدن در فضای مجازی است.

پربیننده ترین خبرها