حمله مسلحانه مبارزان فلسطینی به مرکز ایست و بازرسی ارتش اسرائیل + ویدیو

حمله مسلحانه مبارزان فلسطینی به مرکز ایست و بازرسی ارتش اسرائیل + ویدیو
شنبه 30 مهر 1401 - 09:24

مبارزان فلسطینی در تازه ترین عملیات ضد صهیونیستی خود در کرانه باختری رود اردن به مرکز ایست و بازرسی ارتش رژیم صهیونیستی در منطقه قلندیا در شمال شهر اشغالی قدس حمله ور شدند.

العالم ـ فلسطین اشغالی

منابع محلی بامداد امروز (شنبه) با انتشار ویدیویی در شبکه های اجتماعی از حمله مسلحانه نیروهای مقاومت فلسطین و تیراندازی به سمت مرکز ایست و بازرسی ارتش رژیم صهیونیستی در منطقه قلندیا در شمال شهر اشغالی قدس خبر دادند.

حمله مسلحانه مقاومت فلسطینبنابر گزارش منابع محلی، نیروهای مقاومت فلسطین همچنین مرکز ایست و بازرسی "الجمله" در شمال شهر جنین در کرانه باختری رود اردن را با بمب هدف قرار دادند.

یک برج مراقبت رژیم صهیونیستی در ورودی روستای عابود در شمال غربی شهر رام الله در کرانه باختری هم با بمب دست ساز هدف قرار گرفت.

حمله مسلحانه مقاومت فلسطیندرگیری هایی نیز بین جوانان فلسطینی و نیروهای اشغالگر در محله وادی الجوز در شهر اشغالی قدس صورت گرفت.

موج مبارزه مسلحانه مقاومت فلسطین در ماه های گذشته از غزه به کرانه باختری رود اردن و حتی به داخل شهر اشغالی قدس گسترش یافته است به طوری که این روزها شاهد درگیری های مسلحانه روزانه بین مبارزان فلسطینی و ارتش رژیم اشغالگر قدس هستیم و این رژیم نتوانسته از گسترش موج درگیری ها ممانعت کند.

پربیننده ترین خبرها