سکوت کر کننده "دنیای متمدن" در برابر قتل عام فلسطینی ها

سکوت کر کننده
دوشنبه 2 آبان 1401 - 14:44

با شهادت عدی التمیمی و رابی عرفه و تامر الکیلانی، تعداد فلسطینی هایی که فقط در کرانه باختری توسط رژیم صهیونیستی و به دستور "کابینه تغییر" این رژیم به ریاست لاپید و بنی گانتز به شهادت رسیده اند به بیش از یکصد نفر رسیده است.

العالم - کشکول

این در حالی است که صهیونیست ها این کابینه را ترسو خطاب کرده و آن را متهم کرده اند دست نظامیان این رژیم را در برخورد با فلسطینی ها بسته است.

وقتی دیگران رژیم صهیونیستی را متهم می کنند که با جنایات خود علیه فلسطینی ها و تلاش برای اخراج آنها از خانه و کاشانه خودشان و تبدیل فلسطین به جولانگاه صهیونیست ها بی سر و پا، روی نازیسم را سفید کرده اند، صهیونیسم جهانی غوغا به پا می کند و آنها را متهم به سامی ستیزی می کند؛ همان جنایتی که اروپا در حق یهودیان مرتکب شد و اکنون عرب ها و مسلمانان تاوان آن جنایت را می دهند.

پس از درگذشت خانم مهسا امینی - به دلیل شرایط جسمانی و بدون اینکه از سوی پلیس امنیت اجتماعی ایران مورد ضرب و شتم قرار گیرد – جهانیان دیدند که چگونه آمریکا و غرب و رژیم صهیونیستی و دولت های مرتجع عرب به بهانه دفاع از حقوق بشر تمام امکانات و امپراتوری رسانه ای خود و شبکه های اجتماعی را برای ایجاد فتنه در ایران به کار گرفتند اما در مقابل جنایات فجیع رژیم صهیونیستی در حق انسانیت در فلسطین سکوت اختیار کرده اند و حتی آن را توجیه می کنند و قاتل را به قتل بیشتر تشویق می کنند.

کجای دنیا غیر از "اسرائیل" مقامات و سیاست مداران خواهان کشتار هر چه بیشتر غیر نظامیان هستند و تأکید می کنند که قتل بیش از 100 نفر آدم از ابتدای سال، کافی نیست و حتی برای افزایش تعداد تلفات، پیشنهادهایی ارائه می دهند. آنهم در حالی که "دنیای متمدن و در رأس آن آمریکا و اروپا و غرب" در مقابل این همه جنایت و نژادپرستی لال شده اند!؟

به عنوان مثال ژنرال بازنشسته "تسویکا ووگل"، فرمانده سابق منطقه جنوبی در ارتش رژیم صهیونیستی یکی از همان مقاماتی است که خواستار کشتار هر چه بیشتر فلسطینی ها و حتی ریشه کنی کامل آنها شده است. او در حال حاضر عضو حزب راستگرای مذهبی افراطی فاشیستی که معتقد به ضرورت اخراج همه عرب ها از فلسطین و برتری مطلق یهود بر عرب است.

ژنرال ووگل در اظهارات علنی در کانال 12 تلویزیون رژیم صهیونیستی، از ارتش این رژیم خواسته است هر فلسطینی را که به خود جرأت پرتاب سنگ یا کوکتل مولوتوف به سوی نظامیان و شهرک نشینان صهیونیست را بدهند را بکشند و گرنه باید آنها را از فلسطین بیرون کرد.

هیچ رژیمی در جهان غیر از رژیم صهیونیستی وجود ندارد که سیاست تبعیض نژادی را، "بازدارندگی" و نظامیانی را که با خونسردی شهروندان فلسطینی را قتل عام می کنند، "قهرمان" و فاشیست ها و نژادپرستان را جناح های "چپ" و "راست" و کشتار فلسطینی ها را "دفاع مشروع" بداند.

اگر حمایت های منافقانه غرب و در رأس آن آمریکا نبود، رژیم صهیونیستی از چنین حالت استثنایی برای جنایت سازمان یافته علیه ملت فلسطین آنهم در سایه یک رژیم نژادپرست برخوردار نبود.

پربیننده ترین خبرها