تجلیل گسترده کاربران فضای مجازی از شجاعت عدی التمیمی

تجلیل گسترده کاربران فضای مجازی از شجاعت عدی التمیمی
پنج‌شنبه 28 مهر 1401 - 20:26

کاربران و فعالان شبکه های اجتماعی شجاعت و جسارت شهید عدی التمیمی مجری عملیات شلعاط و عملیات شهادت طلبانه اخیر نزدیک شهرک صهیونیستی «معالیه ادومیم» را ستودند.

العالم ـ فلسطین اشغالی

کاربران فضای مجازی با راه اندازی هشتگ «عدی التمیمی» و «عدی قهرمان» واکنش گسترده ای نسبت به شهادت او و عملیات قهرمانانه اش که عجز و ناتوانی صهیونیستها را به نمایش گذاشت، نشان دادند.

عملیات «معالیه ادومیم» که طی آن شهید التمیمی نگهیان شهرک معالیه ادومیم را زخمی کرد؛ پس از گذشت ۱۲ روز از عملیات نخست خود در ایست شعفاط صورت گرفت؛ در عملیات شعفاط یک نظامی اسراییلی به قتل رسید و شماری دیگر از نظامیان صهیونیست زخمی شدند.

کاربران فضای مجازی تصویری از وصیتنامه شهید عدی التمیمی که آن را پس از عملیات شعفاط نوشته بود؛ در شبکه های اجتماعی منتشر کردند.

در این وصیتنامه آمده است: می دانم که دیر یا زود به شهادت می رسم و می دانم که با این عملیات فلسطین را آزاد نکرده ام اما دست به این عملیات زدم و هدفی مدنظر داشتم. هدفم آن بود که این عملیات صدها جوان دیگر را تشویق کند تا پس از من تفنگ به دست گیرند.

هزاران فعال رسانه ای و نیز فعالان شبکه های اجتماعی صحنه درگیری و شهادت عدی التمیمی به دست نظامیان اسراییلی را منتشر کردند و او را اسطوره ای خواندند که نسل آتی فلسطین را به تصویر می کشد؛ نسلی که از خاک و مقدساتش در برابر جنایتکاران اسراییلی دفاع می کند.

«لانا مدور» فعال رسانه ای لبنانی در توئیتر نوشت: تفاوت میان فرزند میهن و کسی که میهن را اشغال کرده است، آن است که اولی برای میهنش می‌میرد و دیگری برای زنده ماندن، دیگران را به قتل می رساند. عدی التمیمی قهرمان، تا آخرین رمق و تا آخرین گلوله جنگید؛ این ویدیو تاریخساز خواهد شد.

فعال دیگری به نام «زکریا بکر» نیز توییت کرد: شهید التمیمی فرزند قدس شریف، دروغین بودن اسطوره سازمان اطلاعات صهیونیست را برملا کرد. او صاحب این خاک و سرزمین است و آنها رفتنی هستند.

«عزیز المصری» تحلیلگر مسایل فلسطین در حساب رسمی خود در فیسبوک نوشت:‌ یک هفته پیش عدی التمیمی عملیات ایست شعفاط را انجام داد، اسراییلی ها در تلاش برای بازداشت و یا ترور التمیمی اردوگاه شعفاط را محاصره کردند اما محاصره ناکام ماند، این بار التمیمی اسراییلی ها را در شهرک معالیه ادومیم غافلگیر کرد، در این عملیات جدید او به شهادت رسید اما فرصت دستگیری و بازداشت خود را به اسراییلی ها نداد. او با میل و اراده خود به سمت صهیونیست ها رفت تا مسیر خود را ادامه دهد و تکمیل کند، او ده روز در منطقه ای کاملا امنیتی مخفی ماند که این امر ضربه ای سهمگین به ساختار امنیتی اسراییلی هاست.

«شادی ابوصبحه» روزنامه نگار در تویتر نوشت: گمان کردند که این استحکامات برایشان مصونیت می آورد. گمان کردند که او را تحت تعقیب درآورده اند حال آنکه او آنها را تعقیب می‌کرد تا آنها را از وطنش بیرون براند. در دو عملیات به روی آنها ایستاد؛ در عملیات نخست آنها را شکست داد و در عملیات دوم پیروز گشت و تا آخرین لحظه و آخرین نفس با آنها مبارزه کرد.

«فاطمه عاشور» روزنامه نگار نیز توییت کرد: فلسطینیان روز به روز معنای واقعی مقاومت و عشق به میهن و خاک وطن را به همگان نشان می دهند، ترس به دل‌های آنها راه ندارد. هر روز شاهد اسارت و شهادت و مجروحیت فلسطینیان هستیم و سران ما هیچ واکنشی نشان نمی دهند آنها فقط به فکر منافع خود هستند. ما لایق رهبران بهتری هستیم.

پربیننده ترین خبرها