رؤیاهای رژیم اشغالگر در کرانه باختری با جانفشانی عدی التميمی بر باد رفت

شنبه 30 مهر 1401 - 12:36

استاد دانشگاه و پژوهشگر سیاسی تاکید کرد تحولات مهم در کرانه باختری پس از شهادت عدی التمیمی، رؤیاهای رژیم صهیونیستی را بر باد داده است. 

العالم _ فلسطین

عادل شدید استاد دانشگاه و پژوهشگر سیاسی در گفتگو با بخش خبر شبکه العالم گفت: شهيد عدی التميمی که رسانه های مختلف تصاویر به شهادت رسیدن او را مخابره کردند، شجاعت و از خودگذشتگی مجاهدان فلسطینی و ضعف و زبونی نظامیان صهیونیست را به وضوح نمایش داد.

وی افزود این حادثه بار دیگر نشان داد روحیه نظامیان صهیونیست و جامعه یهودی در سرزمین های اشغالی تا چه میزان ضعیف است و بار دیگر نشان داد که ادعای ارتش رژیم اشغالگر مبنی بر شکست ناپذیر بودن دروغی بیش نیست و سست تر از خانه عنکبوت است.

این استاد دانشگاه عملیات جستجو برای عدی التمیمی را که با تحولات بسیاری همراه بود، دلیل محکمی بر این مطلب دانست که همه ارزیابی های رژیم اشغالگر درمورد کرانه باختری غلط بوده است.

عادل شدید تصریح کرد، بسیاری از فلسطینیان ساکن شعفاط و اردوگاه های نزدیک آن از خانه های خود خارج و با ارتش رژیم اشغالگر درگیر شدند تا مانع بازداشت عدی التمیمی شوند و در همین حال صدها جوان فلسطینی سرهای خود را تراشیدند تا شبیه التمیمی شوند و در نتیجه دستگاه های اطلاعاتی رژیم اشغالگر را گمراه کنند تا نتواند التمیمی را پیدا کند.

این پژوهشگر سیاسی افزود، رژیم اشغالگر تصور می کرد توانسته است کرانه باختری را از دیگر مناطق فلسطینی جدا و آن را خلع سلاح کند اما عملیات قهرمانانه التمیمی نشان داد که این تصور باطل است.

پربیننده ترین خبرها