خبرنگار العالم گزارش داد؛

فراخوان گروه های فلسطینی برای تظاهرات خشم در حمایت از نابلس

چهارشنبه 4 آبان 1401 - 09:26

گروه های فلسطینی در دفتر حماس در نوار غزه نشست اضطراری برگزار کردند تا درباره تجاوزات وحشیانه رژیم صهیونیستی به شهر نابلس گفتگو کنند.

العالم - فلسطین اشغالی

به گزارش خبرنگار العالم، گروه‌های فلسطینی بر وحدت موضع مقاومت تاکید کردند و با تشکیل فوری اتاق عملیات مشترک به عزاداری عمومی، اعتصاب سراسری و تظاهرات خشم فراخواندند.

فلسطینیان در نابلس با اشک، غرور، درد و همدردی با شهدای «عرین الاسود» (بیشه شیران) وداع کردند. جناح های مقاومت در نوار غزه به صورت فوری در یک اعتصاب گرد هم آمدند و عزاداری کردند.

سهیل الهندی یکی از رهبران حماس به خبرنگار شبکه العالم گفت: نشست امروز جناح های فلسطینی، ملی و اسلامی، عنوان بسیار روشنی دارد که «حمایت از برادران ما در کرانه باختری» است.

وی افزود: «ما به مردم خود در نابلس می گوییم ما با شما و همیشه پشت سر شما هستیم و انشاالله در آینده نزدیک با تفنگ های خود به تفنگ های شما خواهیم پیوست. این مقاومت که امروز در کرانه باختری و در هر بخش از سرزمین ما در سرزمین ما فلسطین شعله ور شده است، این پیام را به همراه دارد: رژیم صهیونیستی رو به زوال است.»

خالد البطش یکی دیگر از رهبران حماس نیز اظهار داشت: «آنچه امروز به دست نیروهای اشغالگر برای از بین بردن مقاومت در نابلس رخ داد، یک تلاش شکست خورده است و مقاومت دست بردار نخواهد ماند. به همین دلیل است که ما می خواهیم مردم ما در همه جای غزه به ویژه در شتات، با راهپیمایی از مقاومت حمایت کنند و از جوانان پرشور خود می خواهیم به این جنایت پاسخ دهند.»

در مرز غزه، جوانان پرشور فلسطینی به طور خودجوش برای ابراز خشم در مقابل سربازان اشغالگر قرار گرفتند که با خودروهای نظامی آمده بودند.

هنگام غروب، خشم در غزه طغیان کرد و فلسطینیان با شعارهای خود از جناح های مقاومت خواستند تا انتقام شهدا را گرفته و بال های مسلح خود را بگسترانند.

شیرمردان مقاومت پر کشیدند، هنگام رفتنشان قلب همه مردم به درد آمد، اما بلافاصله مأموریت ایشان برای تجدید میثاق با خون شهدا آغاز شد.

سلاح مبارزان فلسطینی بر تمام موانع اشغالگران غلبه کرد و سنگری محکم در برابر تجاوزات رژیم صهیونیستی تشکیل داد؛ چراکه نقشه وحدت ملی امروز با خون مردم فلسطین آمیخته است.

پربیننده ترین خبرها