بیانیه "عرین الاسود" درباره یورش خشونت آمیز اخیر صهیونیست ها

بیانیه
چهارشنبه 4 آبان 1401 - 22:36

گروه مقاومت "عرین الاسود" (بیشه شیران) درباره یورش خشونت آمیز اخیر صهیونیست ها به نابلس بیانیه صادر کرد.

العالم ـ فلسطین اشغالی

در این بیانیه آمده است، در شبی که یورش صهیونیست ها اتفاق افتاد، رهبران عرین الاسود طبق اطلاعات امنیتی که درباره حمله اسراییلی ها به دست آورده بودند؛ نشستی ترتیب دادند. فقط ده دقیقه زمان بود تا ودیع الحوح فرمانده و دیگر مبارزان عقب نشینی کنند.

گروه عرین الاسود افزود: عملیات نظامیان اسراییلی فقط بر نجات دادن یگان ویژه خود متمرکز شد؛ آنها نتوانستند به مبارازن در داخل منزل دست یابند؛ از این رو از خارج اقدام به بمباران منزل کردند. آنها پس از عقب نشینی وناکامی در ترور رهبران و مبارزن عرین الاسود، در تمام پایگاه های خود اعلام کردند که هدف آنها منفجر کردن محل ساخت بمب و سلاح "عرین الاسود" بود.

این گروه مبارز فلسطینی خاطرنشان کرد: مبارزان ما در خارج متوجه حضور یگان ویژه اسراییلی ها شدند. این یگان به طور کامل منهدم شد. مبارزان ما به سمت آنها آتش گشودند. و بمبهایی که از قبل کارگذاشته شده بود، در مسیر آنها منفجر کردند.

عرین الاسود توضیح داد: صهیونیستها هیچگاه ویدئوی عملیات را به طور کامل منتشر نمی کنند؛ اما ما به خوبی می دانیم که این رژیم دروغ می گوید. ما به مردم فلسطین می گوییم که مبارزان ما به تکبیرگویی های شما و صداهای شما گوش می دادند و این امر بر اصرار و پافشاری آنها برای مقابله با دشمن می افزود.

این گروه مبارز فلسطینی همچنین خطاب به شهرکشینان اسراییلی گفت: سران شما دروغ می گویند و می خواهند شما را به لبه پرتگاه بکشانند.

پربیننده ترین خبرها