سیدحسن نصرالله: لیدر اغتشاشات در ایران همان کسی است که قاتلان را به شیراز فرستاد/ وظیفه امروز داعش خدمت به آمریکاست/ حزب‌الله توافقنامه ترسیم مرزها را پیروزی بزرگ برای لبنان و مقاومت می داند/ گردان جنین و عرین الاسود زلزله‌ای برای اشغالگران است

سیدحسن نصرالله: لیدر اغتشاشات در ایران همان کسی است که قاتلان را به شیراز فرستاد/ وظیفه امروز داعش خدمت به آمریکاست/ حزب‌الله توافقنامه ترسیم مرزها را پیروزی بزرگ برای لبنان و مقاومت می داند/ گردان جنین و عرین الاسود زلزله‌ای برای اشغالگران است
پنج‌شنبه 5 آبان 1401 - 17:01

سخنرانی «سید حسن نصرالله» دبیرکل حزب الله امروز پنجشنبه همزمان با افتتاحیه نمایشگاه «سرزمین من» دقایقی قبل آغاز شد.

العالم - لبنان

سیدحسن نصرالله در ابتدای سخنرانی خود با اشاره به حادثه تروریستی در شاهچراغ گفت: فاجعه ای که در شیراز رخ داد را به رهبر انقلاب اسلامی و دولت و ملت ایران و خانواده شهدا تسلیت می گوییم.

وی افزود: به مردم ایران می گویم کسی که اغتشاشات را در ایران هدایت می کند، همان کسی است که قاتلان را به شیراز فرستاد.

آمریکا عامل انتقال سران و عناصر داعش به افغانستان

سیدحسن نصرالله تاکید کرد که دولتهای آمریکا زمینه انتقال سران و عناصر داعش و دیگر گروه های تکفیری به افغانستان را فراهم کردند. وظیفه امروز داعش خدمت به آمریکاست؛ این گروه تروریستی در افغانستان است تا ملت افغان و ایران و کشورهای همسایه را هدف بگیرد.

دبیرکل حزب الله لبنان با اشاره به مجاهدهای فرمانده‌های مقاومت گفت: اگر مبارزه و جهاد حاج قاسم سلیمانی و حاج ابومهدی مهندس و سید بدرالدین نبود، آنچه که در شیراز رخ داد، هر روز در ایران و در تمام منطقه رخ می داد

وی تصریح کرد: حمله ای که در شیراز رخ داد، بسیار فجیع و دردناک بوده است و ملت ایران با یک توطئه خطرناکی روبروست.

پایان وظیفه مقاومت در خصوص پرونده تعیین مرزها

سیدحسن نصرالله در ادامه سخنرانی خود با اشاره به توافقنامه ترسیم مرزهای دریایی گفت: با امضای امروز توافقنامه تعیین مرزهای دریایی با اسرائیل، این مرحله را به پایان رساندیم، حزب الله آنچه که امروز در توافقنامه ترسیم مرزهای دریایی رخ داد را یک پیروزی بزرگ برای لبنان و ملت لبنان و مقاومت می داند.

وی خاطرنشان کرد: دشمن صهیونیستی اذعان کرد که در پرونده ترسیم مرزهای دریایی هیچ تضمین امنیتی دریافت نکرده است، هرکسی که دولت لبنان را به دلیل توافق مرزی متهم به عادی سازی می کند، این اتهام بی پایه و اساس است و تمام مذاکرات به صورت غیرمستقیم صورت گرفت، هیأت های لبنانی و اسرائیلی با هم دیدار نکردند و هر یک از طرفین به صورت جداگانه سندی را امضا کردند.

سید حسن نصرالله خاطرنشان کرد: وظیفه مقاومت در خصوص پرونده تعیین مرزها به پایان رسید و امروز را پایان تمام تدابیری که پیشتر اتخاذ شده بود، اعلام می کنم.

دلاورمردان کرانه باختری هفته هاست که رژیم صهیونیستی را متزلزل کرده اند

دبیرکل حزب الله لبنان در ادامه این سخنرانی با اشاره به رخدادهای فلسطین گفت: دلاورمردان کرانه باختری هفته هاست که رژیم صهیونیستی را متزلزل کرده اند؛ به رغم آنکه تعدادشان کم و امکاناتشان اندک است؛ اما روحیه آنها عالی است.

سیدحسن نصرالله خاطرنشان کرد: به مبارزان قهرمان مقاومت در کرانه باختری و قدس و نابلس و جنین وشعفاط و نیز گروه مبارز عرین الاسود(بیشه شیران) و گردان جنین و تمام برادران ما در فلسطین و خارج آن درورد می فرستیم، به روح عدی التمیمی شهید گرانقدر فلسطین که به مظهر شجاعت و صلابت و هوشیاری جوانان بدل شد، درود می فرستیم.

کلید واژه ها :

پربیننده ترین خبرها