نعیم قاسم: از دعوت نبیه بری به گفتگو استقبال می کنیم

نعیم قاسم: از دعوت نبیه بری به گفتگو استقبال می کنیم
يکشنبه 8 آبان 1401 - 21:10

معاون دبیر کل حزب الله لبنان گفت که از دعوت نبیه بری رئیس پارلمان این کشور به گفتگو برای نزدیک کردن دیدگاه ها استقبال می کنیم.

العالم - لبنان

النشره -- «شیخ نعیم قاسم» معاون دبیر کل حزب الله لبنان گفت که از دعوت نبیه بری رئیس پارلمان این کشور به گفتگو برای نزدیک کردن دیدگاه‌ها استقبال می‌کنیم.

وی تاکید کرد: پیروزی در ترسیم مرزهای دریایی با رژیم صهیونیستی بسیار بزرگ است و همانندی ندارد، دولت لبنان توانست با همراهی مقاومت و ملت یک پیروزی تاریخی را در تقابل با تل آویو و واشنگتن رقم بزند.

معاون دبیر کل حزب الله ادامه داد: برای اولین بار ما توانستیم بدون شلیک حتی یک گلوله به حقوق خود برسیم، یعنی ما بدون جنگ توانستیم دستاورد بزرگی را محقق کنیم، البته ممکن است این پیروزی خوشایند برخی طرف‌ها نباشد، که من به آنها می گویم کسی که شایستگی پیروزی را ندارد، فردی شکست خورده است.

شیخ نعیم قاسم با تاکید بر اینکه مقاومت بخش جدایی ناپذیر از لبنان است، افزود: دولت و مقاومت توانستند به دستاورد توافق ترسیم مرزهای دریایی دست پیدا کنند.

وی عنوان کرد: واشنگتن می‌خواهد حضور آوارگان سوری و فلسطینی را در لبنان تثبیت کند، البته هدف نهایی آمریکا از هر پروژه‌ای راحتی رژیم صهیونیستی است، مقاومت این طرح را نیز ناکام خواهد گذاشت و لبنان تنها با سه گانه ارتش، ملت و مقاومت به حیات خود ادامه خواهد داد.

معاون دبیر کل حزب الله در بخش دیگری از اظهارات خود، گفت: میشل عون رئیس جمهور لبنان دستاوردهای زیادی داشته و توانست دست بیگانه را از این کشور کوتاه کند، همچنین در کمک به مقاومت در تقابل با رژیم صهیونیستی سهیم بود و به برکت موضع یکپارچه لبنان و همکاری میان ارتش، ملت و مقاومت دستاورد ترسیم مرزهای دریایی محقق شد.

مهر

پربیننده ترین خبرها