گزارش العالم از تظاهرات 13 آبان/ آمریکا نمی تواند خدشه ای به وحدت ملت ایران وارد کند+فیلم 

جمعه 13 آبان 1401 - 12:37

خبرنگار شبکه خبری العالم گزارش داد، اقشار مختلف مردم ایران که امروز در مراسم راهپیمایی سراسری 13 آبان حضور داشتند طی قطعنامه‌‌ای از دستگاه قضایی کشور خواستند تا عاملان جنایت‌های اندوهبار اخیر را محاکمه کند.

العالم - ایران

خبرنگار العالم که از مقابل ساختمان سفارت سابق آمریکا در تهران گزارش تهیه کرده است، با برخی از شرکت کنندگان در تظاهرات یوم الله 13 آباد گفت وگو کرد.

یکی از خبرنگاران عرب حاضر در تظاهرات امروز تهران در مصاحبه با العالم گفت: اولین بار است که به ایران می آیم و با چنین تجمع عظیم مردمی در مقابل سفارت سابق آمریکا رو به رو می شوم. من از طریق شبکه های اجتماعی از نزدیک شرارت ها و دورغ پراکنی های آشوبگران و اغتشاش گران را دنبال می کنم اما امروز با حضورم در این مکان و برقراری ارتباط با مردم شاهد میزان آگاهی و هوشیاری شان از طریق شعارهایی که سر می دهند هستم.

آنها می دانند که آمریکا و اسرائیل و برخی کشورهای دیگر به اغتشاش در ایران کمک مالی می کنند و حتی دیده ام که برخی اشخاص صفحه های شخصی خود را در اختیار اغتشاش گران قرار می دهند و مردم ایران به این حقیقت پی برده اند.

یک شهروند ایرانی نیز در مصاحبه به خبرنگار العالم گفت: ما به آمریکا می گوییم که ملت ایران با هم متحد هستند ما با هر گونه آشوب و اغتشاش و هرج و مرج مخالف هستیم و این اغتشاش ها نمی توانند به وحدت ملت ایران خدشه ای وارد کنند و آمریکا نمی تواند هیچ گونه حماقتی را در حق ملت ایران مرتکب شود.

پربیننده ترین خبرها