انتخابات نمایشی| هشتگ در خانه بمان ترند روز بحرین

انتخابات نمایشی| هشتگ در خانه بمان ترند روز بحرین
شنبه 21 آبان 1401 - 12:33

فعالان بحرینی با آغاز انتخابات پارلمانی نمایشی در این کشور دست به کار شده و هشتگ #خلك_في_البيت (در خانه بمان) را به طور گسترده در شبکه های مجازی به اشتراک گذاشته اند. 

العالم _ داغ های مجازی

انتخابات پارلمانی و شوراهای شهرداری در بحرین امروز برگزار می شود.

این انتخابات بنابر اعلام سازمان عفو بین الملل، در فضای سرکوب سیاسی برگزار می شود. عفو بین الملل افزوده است: مقامات حکومت منامه علاوه بر سال ها نقض حقوق بشر، معارضان سیاسی را از هر نوع فعالیتی بازداشته اند به گونه ای که هم اکنون هیچ رهبر سیاسی مخالفی نیست که خارج از زندان باشد و این در حالی است که در بحرین رسانه آزادی نیز وجود ندارد.

انتخابات امروز بحرین بدون هیچ گونه پوشش رسانه ای و نظارت بین المللی برگزار شود.

رهبران سیاسی بحرینی در زندان مانند شیخ علی سلمان، رهبر جمعیت الوفاق یا در تبعید مانند آیت الله شیخ عیسی احمد قاسم روحانی سرشناس بحرینی خواستار تحریم انتخابات امروز شده اند.

و اینک برخی از پیام های کابران با هشتگ #خلك_في_البيت؛

کابری با نام ابراهیم شریف نوشت: من حق انتخاب ندارم پس رای من به شهدا است، رای من به بازداشت شدگان است، رای من به در حاشیه ماندگان است، رای من به سالگرد مبارزان است، رای من به بحرین آزاد و بزرگ است، رای من به سرزمینی است که امید در آن نمی خشکد. #در_خانه_بمان. #انتخابات_بحرین.

کاربر دیگری با نام جاسم حسن نوشت: و ما با توییم ای آزاده شریف، ما عهد می بندیم که به خون شهدای پاک و پاکیزه و بازداشت شدگان در زندان های عزت و کرامت و با تبعید شدگان از وطن و عزیزان آنها خیانت نکنیم، ما به خاطر تو ای بحرین! انتخابات را تحریم می کنیم و پیروزی به یاری خدا نزدیک است.

کاربر بحرینی دیگری هم نوشت: ای بزرگ مرد...بر تو هزاران درود... آری رای من به وطن من است... رای من به هر آزاده شجاعی است... رای من به کسی است که در شادی و غم کنار مردم می ایستد. #در_خانه_بمان. #انتخابات_بحرین.

پربیننده ترین خبرها