واکنش حکومت بحرین به حمله سایبری به سایت پارلمان این کشور

واکنش حکومت بحرین به حمله سایبری به سایت پارلمان این کشور
شنبه 21 آبان 1401 - 18:42

به دنبال حمله سایبری به سایت پارلمان بحرین همزمان با آغاز انتخابات، حکومت این کشور این اقدام را "تلاشی ناامید کننده" توصیف کرد.

العالم ـ بحرین

بنابر گزارش خبرگزاری اسپوتنیک، راشد بن عبد الله آل خلیفه وزیر کشور بحرین در سخنانی در این باره مدعی مقابله با این حمله سایبری شد.
وی همچنین این اقدام را "تلاشی ناامید کننده" برای هک سایت‌های دولتی بحرین همزمان با برگزاری انتخابات پارلمانی توصیف کرد.
این مقام بحرینی درحالی مدعی مقابله با این حمله شده است که گروه هکری «طوفان» با هک کردن سایت رسمی پارلمان بحرین، تصویر شهید رضا عبدالله الغسره و تصویر کوچک دیگری از شهدای انقلاب بحرین در صفحه اصلی این سایت به نمایش گذاشت.
این گروه هکری همچنین جمله «الطوفان قادم» به معنای طوفان در راه است را در صفحه اصلی نوشته است و به نظر می رسد این عبارت هشدار به مقامات بحرین برای انجام عملیاتی دیگر است.
گروه طوفان در بیانیه ای در شبکه های اجتماعی اعلام کرده که این اقدام را در راستای حمایت از مردم بحرین و حق انتخاب آن ها انجام داده است.
این گروه همچنین در بیانیه خود آورده است که این بیانیه در راستای اجرای خواسته مردم در مخالفت با برگزاری انتخابات صوری است.
انتخابات پارلمانی بحرین در حالی امروز (شنبه) آغاز شده است که بحرینی ها این انتخابات را به خاطر غیر رقابتی و صوری بودن آن ، تحریم کرده اند.

پربیننده ترین خبرها