رژیم بحرین با برگزاری انتخابات چه چیزی را پنهان می‌کند؟

رژیم بحرین با برگزاری انتخابات چه چیزی را پنهان می‌کند؟
يکشنبه 22 آبان 1401 - 10:16

یکی از اعضای سابق جمعیت الوفاق بحرین عدم مشارکت مردم این کشور در انتخابات نمایشی را نشانه مسئولیت پذیری آنها دانست.

العالم بحرین

جمعیت الوفاق خبر داد که در انتخابات بحرین، مشارکت بسیار پایین بود، ولی رژیم آل خلیفه با حضور گسترده نظامیان در تلاش است تا بر این مسئله سرپوش بگذارد.

به گفته جمعیت الوفاق میزان مشارکت در انتخابات بیش از 35 درصد نیست(بیشتر بخوانید).

ابراهیم المدهون، عضو پیشین شورای جنبش الوفاق در گفتگو با برنامه "مع الحدث" شبکه العالم اظهار داشت: نیروهای نظامی وادار به مشارکت در انتخابات شدند همچنین رژیم آل‌خلیفه با تهدید احزاب سعی در پررنگ کردن انتخابات داشت.

المدهون خاطرنشان کرد رژیم بحرین پس از نظارت دقیق جمعیت الوفاق بر نتایج انتخابات، اعدادی غیر از ارقام الوفاق منتشر می کند، زیرا بر تقلب و افرادی تکیه می کند که آنان را در نیروهای امنیتی و وزارت دفاع و نیروهای امنیت ملی، چه در دربار سلطنتی و چه در جاهای دیگر جذب کرده است.

وی گفت: رژیم بحرین یک رژیم بحرینی یا عربی نیست، بلکه نظامی ساخته استعمار انگلیس برای خدمت به اهداف آنان است نظامی کاربردی به نفع کسانی که ایجادش کردند از اینرو این نظام در صدد تشکیل پارلمانی نمایشی برای بهبود بخشیدن به چهره اش در نزد افکار عمومی بین المللی است.

المدهون تاکید کرد: هدف استعمارگران از ایجاد چنین رژیم هایی درمنطقه، مقدمه ای برای استقرار رژیم صهیونیستی در قلب منطقه بود به همین دلیل این رژیم ها نماینده مردم خود نیستند.

پربیننده ترین خبرها