نظامیان رژیم صهیونیستی در کمین مبارزان "عرین الاسود"

نظامیان رژیم صهیونیستی در کمین مبارزان
يکشنبه 29 آبان 1401 - 10:47

نظامیان صهیونیست در کمین مبارزان گروه مقاومت نوظهور "عرین الاسود" در بخش قدیمی شهر نابلس در کرانه باختری رود اردن گرفتار شدند.

العالم - فلسطین اشغالی

گروه مبارز عرین الاسود در بیانیه ای اعلام کرد: یگان نیروهای ویژه اسرائیلی وارد بخش قدیمی شهر نابلس شدند، به گمان اینکه می توانند فرماندهان عرین الاسود را بازداشت یا به شهادت برساندند اما در کمین مبارزان این گروه گرفتار شدند.

این بیانیه افزود: نظامیان صهیونیست پس از اینکه متوجه شدند که در کمین قرار گرفته اند، برای اعزام دهها خودروی نظامی دیگر درخواست کمک کردند و در مقابل، مبارزان عرین الاسود با تیراندازی شدید و انفجار بمب از سه محور آنها را غافلگیر کردند.

بر اساس این بیانیه، نظامیان رژیم صهیونیستی در نهایت مجبور شدند که از میدان نبرد فرار کنند.

شرایط این روزهای سرزمین‌های اشغالی به ویژه در کرانه باختری بسیار ویژه است و رزمندگان فلسطینی با هر وسیله‌ ای پاسخ جنایات بی شمار صهیونیست‌ها را می‌دهند و همین امر شرایط ویژه‌ای را برای صهیونیست‌های غاصب رقم زده است.

تا پیش از این صهیونیست‌ها فقط در جنوب سرزمین‌های اشغالی و در منطقه غزه با فلسطینی‌ها درگیر بودند ، ولی هم اکنون کرانه باختری به دلیل مسلح شدن جوانان آن به کمینگاهی برای صهیونیست‌های بزدل تبدیل شده و خواب راحت را از چشمان آنها گرفته است.

ایرنا

پربیننده ترین خبرها