نتانیاهو پیروزی تیم فوتبال عربستان را تبریک گفت!

نتانیاهو پیروزی تیم فوتبال عربستان را تبریک گفت!
چهارشنبه 2 آذر 1401 - 14:38

نخست وزیر مکلف رژیم صهیونیستی پیروزی تیم فوتبال عربستان مقابل آرژانتین در رقابت های جام جهانی فوتبال را به بلاگر مشهور سعودی تبریک گفت که نشان از چراغ سبز ولیعهد سعودی برای برداشتن گام های تدریجی غیررسمی جهت عادی سازی روابط با تل آویو دارد.

العالم _ فلسطین اشغالی

بنیامین نتانیاهو نخست وزیر مکلف رژیم صهیونیستی در تماس تلفنی تصویری با محمد سعود، بلاگر مشهور سعودی پیروزی تیم ملی عربستان در مقابل آرژانتین در رقابت های جام جهانی فوتبال را تبریک گفت.

نتانیاهو ویدیوی گفت وگوی تلفنی اش با این بلاگر سعودی را در صفحه توییتر خود منتشر و نوشت: پیروزی شگفت انگیز عربستان در رقابت های جام جهانی را به برادرم محمد سعود تبریک گفتم.

محمد سعود نیز ویدیوی نتانیاهو را بازنشر کرد و در صفحه توییتر خود نوشت: به یاری خداوند صلح نزدیک است؛ با نتانیاهو نخست وزیر آینده درخصوص نزدیک بودن صلح و پیروزی بزرگ بر آرژانتین گفت وگو کردم.

نتانیاهو در این تماس تلفنی به بلاگر سعودی گفت: تو میدانی که آرژانتین تیمی بزرگ و قوی است و مسی بازیکنی بزرگ و قوی است و این امر باعث شد که پیروزی عربستان شگفت انگیز باشد، مبارکتان باشد و برایتان آرزوی خوشبختی دارم.

بلاگر سعودی نیز در پاسخ گفت: "جناب نخست وزیر از صمیم قلب از شما تشکر می کنم، تو نخست وزیر مسالمت آمیزی هستی، خیلی دوستت دارم."

بر اساس این گزارش، محمد سعود در صفحه توییتر خود را «فعال صلح» معرفی کرده است. او پیش از این نیز تصویری از خود منتشر کرد که درحال دست دادن با نتانیاهو است. او به تلاش برای عادی سازی روابط میان رژیم صهیونیستی و عربستان معروف است.

این درحالی است که بنیامین نتانیاهو دوشنبه هفته گذشته گفته بود که "صلح با عربستان" به معنی پایان درگیری و اختلافات اعراب – رژیم اسرائیل است و عادی سازی روابط تل آویو با برخی کشورهای عربی بدون موافقت عربستان امکانپذیر نبود.

"آویگدور لیبرمن" وزیر دارایی رژیم صهیونیستی نیز روز شنبه در توئیتر خود نوشت که نتانیاهو که ائتلاف او در انتخابات پارلمانی این رژیم پیروز شده است، تصمیم دارد تا به صورت رسمی برقراری روابط دیلپماتیک با ریاض را اعلام کند و جزء برنامه ‌های آینده نتانیاهو است.

مقامات سعودی تاکنون درباره این اظهارات مقامات رژیم صهیونیستی و ارتباط سران این رژیم با شهروندان سعودی واکنشی نشان نداده و سکوت پیشه کرده اند.

پربیننده ترین خبرها