حمله شدید همسر شیخ قطر به یک وزیر آلمانی که در جام جهانی حرمت‌ها را شکست

حمله شدید همسر شیخ قطر به یک وزیر آلمانی که در جام جهانی حرمت‌ها را شکست
جمعه 4 آذر 1401 - 20:16

 مریم محمد آل ثانی، اولین همسر شیخ حمد خلیفه قطر  توئیتی منتشر کرد درباره آنچه که او آن را "دیدگاه پست" نسبت به  جامعه عرب توصیف کرده بود ،این در حالی است که جنجال بر سر پرونده حقوق همجنسگرایان و جامعه  "LGBTQ+" در طول جام جهانی 2022 ادامه دارد.

العالم - اروپا

مریم آل ثانی در توییتی در حساب کاربری رسمی خود در توییتر نوشت: جامعه غرب که با تحقیر به جوامع ما می نگرد و آن را عقب مانده می داند ، باید بداند که مردم خود از جهل و عقب ماندگی رنج می برند! زیرا در گرو رسانه های گمراه کننده ای خود هستند که حقایق جوامع اسلامی و عربی را پنهان می کنند امروز مردم این کشورها با عشق و صلح و پیشرفت جوامع ما غافلگیر شده اند.

وی در توئیتی دیگر اضافه کرد: "از عجایب و مسخره بودن روزگار این است که کسی که باید نظم را حفظ و قوانین کشورش را اجرا کند قوانین کشوری دیگر را نقض می کند همان کاری که وزیر کشور آلمان دیروز در جام جهانی قطر جلوی همه انجام داد !او نخست به خودش و به کشور و موقعیتش توهین کرد و احترام مردم را از دست داد. !"

شیخه مریم در توییتی جداگانه با انتشار تصویری از تیم ملی آلمان و عکسی از دهان بسته به همراه تصویری از اعضای تیم ملی ژاپن، نوشت: «در جام جهانی 2022 اخلاق برخی ملت ها ارتقا یافته و برخی مردم سقوط کرده و احترام خود را از دست داده اند!"

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها