اشک تمساح آلمان را باور کنیم یا قربانیان سلاح شیمیایی آن را؟!

اشک تمساح آلمان را باور کنیم یا قربانیان سلاح شیمیایی آن را؟!
شنبه 5 آذر 1401 - 11:37

قطعنامه شورای حقوق بشر سازمان ملل که با حمایت و تحریک کشورهای غربی با موضوع آغاز تحقیقات بین المللی درباره اغتشاشات اخیر در ایران به تصویب رسید، برای کسانی که با ماهیت این قبیل محافل بین المللی از جمله سازمان متحد آشنا هستند، چیز تازه ای نیست.

العالم - تحلیل روز

وقتی که همه محافل بین المللی و سازمان های حقوق بشر غربی درباره هفتاد سال نسل کشی در فلسطین و اشغال افغانستان و عراق و قتل عام و آواره کردن ملت های این دو کشور و تخریب سوریه و لیبی و آواره کردن ملت های این دو کشور و فاجعه انسانی در یمن – که به گفته سازمان ملل بزرگترین فاجعه انسانی عصر حاضر است -، سکوت می کنند ولی برای شهروندان ایرانی اشک می ریزند، کاملا مشخص است که این اشک، اشک تمساح است.

وقتی که رژیم های جنایتکاری مثل رژیم صهیونیستی – که با خونسردی زن و کودک و پیر و جوان را در فلسطین به خاک و خون می کشد – و رژیم مستبد آل سعود – که مخالفانش را با اره تکه تکه می کند و کودکان را با شمشیر گردن می زند و به خاطر یک توییت حکم زندان چهل ساله صادر می کند – در رأس سازمان های بین المللی حقوق بشری گمارده می شوند، بدانید که منافقان بر جهان حکمرانی می کنند.

وقتی که آمریکا و فرانسه و انگلیس و آلمان تبدیل به مدافعان حقوق ملت ایران به خصوص زنان می شوند در حالی که بیش از چهل سال است که به بهانه نظام اسلامی ایران، می کوشند قامت زن ایرانی را زیر فشار تحریم خم کنند، بدانید که زنده یاد مهسا امینی بهانه است.

وقتی که آلمان از شورای حقوق بشر سازمان ملل می خواهد علیه ایران قطعنامه صادر کند و به بهانه دفاع از ملت ایران، کمیته بین المللی حقیقت یاب تشکیل دهد آنهم در حالی که خود با تجهیز صدام به سلاح شیمیایی علنا در کشتار هزاران ایرانی که اغلب کُرد بوده اند، دست داشته است بدانید که اشک های این کشور برای کردها، نیرنگی بیش نیست.

وقتی که آمریکا و فرانسه و آلمان و انگلیس پناهگاه گروهک منافقین می شوند و همه نوع حمایت های رسانه ای و سیاسی و تسلیحاتی در اختیار آنها قرار می دهند، بدانید که همین کشورها عاملان اصلی اغتشاشات اخیر در ایران هستند.

وقتی که هزاران ایرانی به خاطر تحریم های ظالمانه غرب و عدم دسترسی به دارو یا کانال مالی برای خرید دارو، با انواع بیماری از جمله بیماری پروانه ای دست و پنجه نرم می کنند و کشته می شوند، بدانید که تروریسم و خوی جنایتکاری در این غرب به اصطلاح متمدن تا کجا رسیده است.

وقتی که غرب، بی بند و باری را به عنوان "تمدن" بر دیگر ملت ها تحمیل می کند و غرب گروه های صهیونیستی را به فلسطین می فرستد تا در این کشور بازار فساد راه بیندازند و وقتی که از رژیم های مستبد حمایت و با نظام های مردمی دشمنی می کند و وقتی که به هر کسی که بخواهد اعلام جنگ می کند و کشورهای دیگر را هر طور که بخواهد اشغال می کند، بدانید که ظلمی بر جهان حکمفرماست که نباید ادامه پیدا کند.

محمد أحمد – العالم

پربیننده ترین خبرها