وحشت رژیم صهیونیستی از گسترش مقاومت مردمی در فلسطین/ مقاومت دبگر منحصر به غزه نیست

شنبه 5 آذر 1401 - 12:54

یک نویسنده و تحلیل گر فلسطینی خاطرنشان کرد، مقاومت از انحصار گروه های فلسطینی خارج و به پدیده ای مردمی و عمومی تبدیل شده است، موضوعی که رژیم صهیونیستی را به وحشت انداخته است.

العالم - فلسطین اشغالی

حمزه البشتاوی، نویسنده و تحلیل گر فلسطینی در گفتگو با برنامه مع الحدث شبکه العالم تصریح کرد، عملیات موسوم به "موج شکن" که از 8 ماه پیش توسط رژیم صهیونیستی اجرا می شود، نتوانسته است مقاومت فلسطین را در کرانه باختری و قدس متوقف کند به طوری که عنصر غافلگیری، تبدیل به یکی از عناصر و مؤلفه های اصلی در عملیات های شهادت طلبانه در فلسطین شده است.

وی خاطرنشان کرد که مقاومت فلسطین دیگر به هیچ چارچوب و اسم خاصی محدود نمی شود و تبدیل به مقاومت مردمی شده است به طوری که هر فلسطینی خود را موظف به مشارکت در مقاومت می داند.

البشتاوی تصریح کرد که رژیم صهیونیستی باید منتظر عملیات های بیشتری باشد به طوری که در هر 24 ساعت در کرانه باختری به طور میانگین 3 تا 6 عملیات رخ می دهد.

وی با اشاره به ظهور و شکل گیری تشکل های جدید در فلسطین مثل "بیشه شیران" و "گردان جنین" و "گردان بلاطه" و "شیرهای الخلیل" و دیگر گروه های مقاومت تصریح کرد که مقاومت دیگر به نوار غزه محدود نمی شود.

وی همچنین تأکید کرد که در صورت شروع انتفاضه سوم در هر نقطه از فلسطین، اراضی اشغال شده در سال 48 و قدس هم به مبارزه خواهند پیوست.

پربیننده ترین خبرها