تشکیلات خودگردان: مشروعیت بخشی به شهرک های صهیونیست نشین محکوم است

تشکیلات خودگردان: مشروعیت بخشی به شهرک های صهیونیست نشین محکوم است
دوشنبه 7 آذر 1401 - 19:28

سخنگوی تشکیلات خودگردان فلسطین با انتقاد از توافق نتانیاهو با برخی احزاب راست گرای رژیم صهیونیستی گفت که تلاش برای مشروعیت بخشیدن به شهرک های بنا شده در خاک فلسطین محکوم است.

العالم ـ فلسطین اشغالی

بنابر گزارش اسپوتنیک، نبیل ابوردینه، سخنگوی رسمی تشکیلات خودگردان فلسطین در اظهاراتی گفت که توافقات و تفاهمات ائتلاف راستگرای رژیم صهیونیستی در حقیقت به معنای زیرپا گذاشتن توافقات دوجانبه است که تحت نظارت سازمان ملل امضا شده است.

وی گفت که هرگونه تلاش رژیم صهیونیستی برای مشروعیت بخشیدن به شهرک های بنا شده در خاک فلسطین را محکوم می کنیم و این اقدامات هیچ مشروعیتی به هیچ کس نمی دهد.

ابو ردینه همچنین از دولت آمریکا خواست که موضع روشنی درخصوص این تفاهمات اتخاذ کند و تاکید کرد که این توافقات و تفاهمات در تضاد با مشروعیت بین المللی و مواضع جامعه بین المللی و خود آمریکا است.

سخنگوی تشکیلات خودگردان فلسطین گفت که اکنون از واشنگتن می خواهیم که از مرحله وعده و وعید خارج و وارد مرحله اجرایی شود.

بر اساس این گزارش، رسانه های صهیونیستی اخیرا از توافقات نتانیاهو با برخی احزاب راست گرا از جمله حزب بن غفیر خبر دادند.

شمار زیادی از مسئولان امنیتی سابق رژیم صهیونیستی از انتصاب ایتمار بن گویر عضو تندرو کنست در وزارت امنیت داخلی این رژیم به خشم آمده و ضمن انتقاد شدید از این انتخاب، اعلام کردند که این مسئله ممکن است کل منطقه را به آتش بکشد و اوضاع در مسجد الاقصی را ملتهب کند و حتی به روابط با واشنگتن نیز خدشه وارد کند.

پربیننده ترین خبرها