خطیب الاقصی: ملت فلسطین اجازه هتک حرمت مسجد الاقصی به صهیونیست ها را نخواهد داد

خطیب الاقصی: ملت فلسطین اجازه هتک حرمت مسجد الاقصی به صهیونیست ها را نخواهد داد
يکشنبه 6 آذر 1401 - 18:16

درپی موافقت حزب لیکود با انتصاب «ایتمار بن گویر» به عنوان وزیر امنیت داخلی رژیم صهیونیستی خطیب مسجد الاقصی اظهارات وی درباره این مکان مقدس را نژادپرستانه خواند و تاکید کرد که فلسطینی‌ها به این صهیونیست تندرو اجازه هتک حرمت مسجد الاقصی را نخواهند داد.

العالم ـ فلسطین اشغالی

بنابر گزارش خبرگزاری شهاب، شیخ عکرمه صبری خطیب مسجد الاقصی رژیم صهیونیستی را مسئول اظهارات تهدید آمیز بن گویر دانست و تاکید کرد که ملت فلسطین به او و یا هر کس دیگری اجازه هتک حرمت مسجد الاقصی را نخواهد داد.

وی افزود: خطر تهدیدات بن گویر منجر به تشدید تنش در مسجد الاقصی و درگیری نمازگزاران مسلمان در این مکان مقدس با صهیونیست‌ها خواهد شد.

عکرمه صبری در ادامه از اهالی قدس اشغالی خواست که نسبت به تلاش‌های تحریک آمیز شهرک نشینان تندرو یهودی آگاه باشند و به آنها اجازه تجاوز به مسجد الاقصی را ندهند.

بن گویر که قرار است در کابینه بنیامین نتانیاهو سمت وزیر امنیت داخلی را به دست بگیرد متعهد به تغییر وضعیت موجود مسجد الاقصی و تشدید شهرک سازی در کرانه باختری اشغالی شده است.

بن گویر به نژادپرستی و فلسطینی ستیزی معروف است و در اکثر نزاع های سال های اخیر بین شهرک نشینان صهیونیست و فلسطینی های مقیم کرانه باختری و سرزمین های اشغالی به ویژه قدس شرقی نقش داشته است.

وی در تازه ترین اظهارات خود خواستار افزایش نیروهای پلیس رژیم صهیونیستی برای مقابله با فلسطینی ها شد و تصریح کرد: هرکس کوکتل مولوتف در دست داشته باشد، باید گلوله باران شود.

پربیننده ترین خبرها