حمله اشغالگران به جنین و درگیری مسلحانه شدید در این منطقه/ شهادت یک فلسطینی و اسارت یک مبارز

حمله اشغالگران به جنین و درگیری مسلحانه شدید در این منطقه/ شهادت یک فلسطینی و اسارت یک مبارز
چهارشنبه 9 آذر 1401 - 16:16

منابع فلسطینی از شهادت یک جوان فلسطینی پس از اصابت گلوله نیروهای اشغالگر در يعبد در جنوب جنین، خبر دادند.

العالمفلسطین اشغالی

ارتش صهیونیستی یک خانه را در روستای یعبد از توابع جنین در شمال کرانه باختری محاصره کرد.

منابع فلسطینی با اشاره به محاصره یک خانه در روستای یعبد از توابع جنین گزارش دادند که نیروهای صهیونیست خیابانهای منتهی به این خانه را بستند و به طرف مردم به طور بی هدف تیراندازی کردند که به مجروح شدن یک جوان فلسطینی انجامید.

در پی یورش صهیونیست‌ها به این منطقه، درگیری مسلحانه شدیدی بین آن‌ها و مبارزان مقاومت به وقوع پیوسته است.

1

تکمیلی | منابع فلسطینی از شهادت محمد شاکر، جوان فلسطینی پس از اصابت گلوله نیروهای اشغالگر در يعبد در جنوب جنین، خبر دادند.

براساس گزارش مرکز اطلاع رسانی فلسطین، نظامیان اشغالگر اسرائیلی "عبود حرز الله" از مبارزان مقاومت در شهرک یعبد (وابسته به جنبش حماس) را نیز در این درگیری‌ها اسیر کرده و در حال عقب‌نشینی از این منطقه هستند.

گفته می‌شود که او یک اسیر آزاده فلسطینی است.

تا این لحظه دو نفر در این منطقه به ضرب گلوله نظامیان اسرائیلی زخمی شدند که حال هر دو به شدت وخیم است.

گردان‌های قسام در بیانیه‌ای اعلام کرد: مجاهدان ما بعدازظهر امروز با یاری، قدرت و توفیق الهی توانستند نیروهای اشغالگر مستقر در «يعبد» واقع در جنین را با گلوله‌های سنگین هدف قرار دهند.

گفتنی است؛ دیروز در کمتر از ۲۴ ساعت، ۶ فلسطینی در کرانه باختری به ضرب گلوله نظامیان اسرائیلی به شهادت رسیدند، در پاسخ به جنایات رژیم صهیونیستی در مناطق مختلف کرانه باختری رود اردن عملیات ضد صهیونیستی در طول ماه‌های اخیر به شدت افزایش یافته است؛ به گونه‌ای که سران سیاسی و نهادهای نظامی و امنیتی این رژیم به ناتوانی خود در مقابله با این عملیات‌ها اذغان کرده و درباره گسترش آن هشدار می‌دهند.

تا پیش از این صهیونیست‌ها فقط در جنوب سرزمین‌های اشغالی و در منطقه غزه با فلسطینی‌ها درگیر بودند ولی هم اکنون کرانه باختری در شرق فلسطین به دلیل مسلح شدن جوانان آن به کمینگاهی برای صهیونیست‌های بزدل تبدیل شده و خواب راحت را از چشمان آنها گرفته است.

پربیننده ترین خبرها