حزب‌الله: آمریکا در جنگ نرم شکست خورده است

حزب‌الله: آمریکا در جنگ نرم شکست خورده است
چهارشنبه 9 آذر 1401 - 16:25

نایب رئیس شورای اجرایی حزب‌الله لبنان گفت که آمریکا در جنگ نرم شکست خورده و نتوانسته است بر ذهن نسل جوان تأثیر بگذارند زیرا جوانان ما همچنان فرهنگ و ایدئولوژی مقاومت را در خود دارند و نسل کنونی و نسل آینده فرهنگ، ایمان، تعهد، عزم، اراده و معنویت را خواهند داشت و به مقاومت ادامه خواهند داد.

العالم ـ لبنان

شیخ علی دعموش نایب رئیس شورای اجرایی حزب‌الله لبنان امروز (چهارشنبه) در سخنانی، اظهار داشت: آمریکا، رژیم اشغالگر و غرب روی دور کردن نسل جوان از فرهنگ مقاومت حساب باز کرد و با ترویج فرهنگ بی‌اهمیتی، انحطاط اخلاقی و اجتماعی و دوری از حجاب و پوشش و عفاف و همچنین ترویج انحرافات جنسی و مواد مخدر، به خیال خود تلاش کرد که جوانان را از مسیر منحرف و به سمت فساد بکشاند.

وی افزود: اما به فضل الهی آنها در این نبرد تاکنون شکست خورده‌اند و نتوانسته‌اند بر ذهن نسل جوان تأثیر بگذارند و گواه آن نیز این است که جوانان ما هنوز فرهنگ و ایدئولوژی مقاومت را در خود دارند. آمریکا و غرب باید از تأثیرگذاری بر این نسل و نسل‌های بعد دست بکشند، نسل کنونی و نسل آینده فرهنگ، ایمان، تعهد، عزم، اراده و معنویت را خواهند داشت و راه مقاومت را در پیش خواهند گرفت.

به گزارش ایرنا، شیخ دعموش خاطرنشان کرد: آمریکایی‌ها پس از شکست در جنگ نرم و سیاست فشار، محاصره، تحریم و گرسنگی دادن با هدف پایان دادن به مقاومت، اکنون روی هرج‌ومرج در کشور و فروپاشی آن حساب کرده‌اند اما نسل فعلی و نسل‌های آینده از بصیرت، ایمان و ذکاوت برخوردار بوده و به همین دلیل آمریکایی‌ها قادر به ویران کردن کشورمان و هدف قرار دادن ثبات آن نخواهند شد.

وی با اشاره به مداخلات آمریکا در موضوع انتخاب رئیس جمهوری جدید لبنان نیز تاکید کرد: یکی از عواملی که مانع از دستیابی آمریکا به هدفش می‌شود، انتخاب رئیس جمهوری است که اولویت آن ایجاد وحدت میان لبنانی‌ها و حفاظت از حاکمیت کشور باشد.

پربیننده ترین خبرها