شهادت دو فرمانده جوان مقاومت در جنین

شهادت دو فرمانده جوان مقاومت در جنین
پنج‌شنبه 10 آذر 1401 - 07:40

محمد ایمن السعدی و نعیم جمال زبیدی از فرماندهان قهرمان گردان جنین در پی عملیات ترور بزدلانه نیروهای رژیم صهیونیستی در اردوگاه جنین به شهادت رسیدند.

العالم - فلسطین اشغالی

به گزارش خبرگزاری فلسطینی شهاب، محمد ایمن السعدی مشهور به ابو الایمن 26 ساله، از بارزترین فرماندهان قهرمان گردان های القدس و فرمانده گردان جنین و نیز نعیم جمال زبیدی 27 ساله، فرمانده بزرگ مقاومت بامداد امروز پنجشنبه در پی عملیات ترور بزدلانه نیروهای رژیم صهیونیستی در اردوگاه جنین به شهادت رسیدند.

گردان جنین با تبریک شهادت این دو فرمانده بزرگ تاکید کرد انتقام خون آنان را خواهد گرفت.

منابع فلسطینی اعلام کردند شمار زیادی نظامی صهیونیست بامداد امروز به محله الهدف در اردوگاه جنین حمله و چهار جوان فلسطینی را بازداشت کردند که در پی آن درگیری‌هایی بین اشغالگران و فلسطینیان رخ داد که به شهادت محمد ایمن السعدی و نعیم جمال زبیدی منجر شد.

166986720888442700

طارق عزالدین سخنگوی جهاد اسلامی در پی وقوع این حادثه گفت: کشتاری که در سحرگاه امروز توسط رژیم اشغالگر صهیونیستی علیه مردم و رزمندگان مقاومت رخ داد بی‌پاسخ نخواهد بود، این اشغالگران جنایتکار تاوان جنایت شنیع خود را خواهند پرداخت.

1

2

3

4

5

6

اسماعیل رضوان از رهبران جنبش حماس با تبریک شهادت این دو فرمانده مقاومت، از گسترش مقاومت فلسطینیان کرانه باختری در دفاع از قدس، مسجد الاقصی و سراسر خاک فلسطین تجلیل کرد و گفت خون شهیدان هدر نخواهد رفت و جنایت ترور جوانان فلسطینی در اردوگاه جنین بدون مجازات نخواهد ماند.

وی با تبریک به ملت فلسطین برای اهتمام به گزینه مقاومت و درخواست برای تشدید آن در مواجهه با اشغالگران تاکید کرد مقاومت بدون شک راه مناسبی برای پاسخ به این جنایت خواهد یافت.

پربیننده ترین خبرها