فیلم| این بار تماشاگران انگلیسی خبرنگار اسرائیلی را به چالش کشیدند

دوشنبه 14 آذر 1401 - 10:20

تعدادی از تماشاگران انگلیسی پس از پایان بازی تیم ملی کشورشان مقابل سنگال با فریاد "فلسطین را آزاد کنید" خبرنگار یک شبکه تلویزیونی رژیم صهیونیستی را که درحال گزارش مستقم از استادیوم بود، به چالش کشیدند.

العالم - فلسطین اشغالی

تماشاگران انگلیسی شب گذشته در بازی تیم های ملی انگلیس و سنگال در چارچوب مسابقات جام جهانی فوتبال قطر ، شعار «فلسطین باید آزاد شود» سر دادند و از آرمان ملت فلسطین حمایت کردند.

ویدئوی منتشر شده در شبکه های اجتماعی نشان می دهد که تعدادی از تماشاگران انگلیسی ضمن شادی کردن بعد از پیروزی تیم شان مقابل سنگال، در پاسخ به سوال خبرنگار یکی از شبکه های رژیم صهیونیستی شعار «فلسطین باید آزاد شود» سر دادند و او را به چالش کشیدند.

ویدیوهای دیگری نیز منتشر شده که نشان می دهد تماشاگران انگلیسی پیش از بازی پرچم فلسطین را در دست گرفته اند.

پیش از این نیز بسیاری از تماشاگران کشورهای مختلف در جام جهانی قطر شعارهایی در حمایت از ملت فلسطین سر دادند.

تماشاگران کشورهایی عربی و مسلمان مانند تونس، مراکش، عربستان و قطر در این مسابقات همواره پرچم های فلسطین را در دست داشته اند. آنها همچنین رسانه های رژیم صهیونیستی را بایکوت کرده و با آنها مصاحبه نمی کنند. همین امر باعث خشم صهیونیست ها و ناکامی آنها در نقشه خود برای عادی جلوه دادن روابط این رژیم با ملت های مسلمان شده است. این امر همچنین ثابت کرده است که راه ملت ها از حکومت های سازشکار جدا است.

پربیننده ترین خبرها