انتقاد مشاور سابق بن زاید از دعوت بن گویر به جشن روز ملی امارات و واکنش کاربران

انتقاد مشاور سابق بن زاید از دعوت بن گویر به جشن روز ملی امارات و واکنش کاربران
دوشنبه 14 آذر 1401 - 19:39

انتقاد مشاور سابق محمد بن زاید از دعوت نامزد تندرو وزارت امنیت داخلی رژیم صهیونیستی به جشن روز ملی امارات با واکنش کاربران در شبکه های اجتماعی مواجه شد.

العالم - امارات

عبدالخالق عبدالله روز دوشنبه در توئیتر نوشت: از دعوت این صهیونیست فاشیست و تروریست و سیاستمدار تندرو به جشن روز ملی امارات تعجب می کنم.

وی افزود: این افراد در خاک امارات در سفارت این کشور جایی ندارند، امارات کشور اصول و ارزش های والای انسانی است و چنین شخصیت منفوری را که بر نفرت پراکنی و قتل اعراب تاکید می کند را نباید دعوت کند.

مشاور بن زاید درحالی از دعوت ایتمار بن گویر انتقاد کرده و امارات را کشور اصول و ارزش های والای انسانی نامیده است که سخنی درباره به رسمیت شناختن رژیم صهیونیستی و افتتاح سفارت در تل آویو پس از عادی سازی روابط با این رژیم اشغالگر برزبان نرانده است.

این سخنان عبدالله با واکنش مختلف فعالان فضای مجازی روبرو شده است.

ابن القعقاع از کاربران توئیتر در پاسخ به عبدالله نوشته است:

چرا تعجب و چرا سوال در توئیتر؟ دو قدم راه بیشتر نیست، نزد رئیس کشور برو و این سوال را از او بپرس.

توئیت تو قطعا با چراغ سبز دولت امارات است زیرا اگر یکی از افراد عادی این سوال را می پرسید اکنون در زندان بود.

کاربری به نام صالح غریب نوشته است:

چرا تعجب کرده ای؟ درحالی که شما روابطتان را با آن ها عادی سازی کرده و سفارت شما در آنجاست و آن ها نیز در ابوظبی سفارت دارند و جشنی باقی نماند که برای آن و در استقبال از آن ها برگزار نکردید. پرواز شرکت های هواپیمایی و تبادل تجاری و افتتاح رستوران و ارسال دانشجو به دانشگاه های اشغالگران همه هیچ؟ و اکنون دعوت بن گویر را محکوم می کنی؟ براساس کدام معیار عمل می کنی؟

فعال توئیتری دیگری به نام قاسم خمیس نوشت:

امارات مانند دیگر کشورهای عربی که روابطشان را با صهیونیست ها عادی کرده اند به دنبال منافع خود است و نه اصول و ارزش های انسانی. من اطمینان دارم اگر دولت امارات یک همه پرسی شفاف و آزاد در این باره انجام دهد، بیشتر ساکنان آن با عادی سازی روابط با اشغالگران مخالفت می کنند.

سعید بشارات نوشت:

بن گویر در جشن سفارت امارات در تل آویو با چنان گرمی مورد استقبال قرار گرفت که خودش در خواب هم نمی دید.

سفارت ابوظبی در تل آویو از ایتمار بن گویر رهبر حزب "قدرت یهودی" و نامزد پست وزارت امنیت داخلی رژیم صهیونیستی برای شرکت در جشن روز ملی امارات دعوت کرد.

ایرنا

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها