اگر ابوجهل کارهای بن‌سلمان را می دید، رگ غیرتش به جوش می آمد!

سه شنبه 15 آذر 1401 - 23:02

اقدامات اخیر بن سلمان در برگزاری جشنواره های موسیقی و رقص مختلط دختران و پسران در بلاد حرمین شریفین از سوی بسیاری از کاربران شبکه های اجتماعی مورد انتقاد شدید قرار گرفت.

العالم ـ عربستان سعودی

"فهد الغفیلی" فعال سعودی در توئیتر نوشت: اگر ابوجهل شاهد اقدامات بن سلمان در جزیره العرب بود، رگ غیرتش به جوش می آمد.

"ترکی شلهوب" روزنامه نگار و معارض سعودی نیز در توئیتر با انتقاد از برپایی جشنواره میدل بیست در ریاض که سعودی ها آن را جشنواره فساد وفحشا می نامند، گفت: این پیشرفت نیست... این بی دینی و بی اخلاقی است.

"یوسف الاوسی" کاربر سعودی نیز در توییتر نوشت: در آستانه جشنواره های فساد در ریاض ویدئوهای بسیاری منتشر شد که مردم عربستان آنها را به باد انتقاد گرفتند؛ اما گروهی ناپاک و دروغگو با انتشار توییت هایی به دفاع از جشن های دولتی برخاستند. این توییت ها حجم انحطاط مگس های الکترونیکی در این کشور را نشان می دهد.

الاوسی افزود: این عده برای توجیه اقدامات دولت و برای منحرف کردن نگاه ها از اصل ماجرا به دروغگویی روی آوردند، آنها با انتشار تصاویر و ویدئوهایی تاکید می کردند کسانی که در این جشنواره ها دست به اقدامات نابهنجار می زنند، سعودی نیستند بلکه از کشورهای دیگری به عربستان آمده اند. پستی و رذالت و دروغگویی تا بدانجاست که این اقدامات را به یک جوان سوریه‌ای مقتول نسبت دادند.

پربیننده ترین خبرها