واکنش حماس به بازداشت نیروهای مقاومت از سوی تشکیلات خودگردان/ اقدامات «مـحمود عباس» خدمت به دشمن است

واکنش حماس به بازداشت نیروهای مقاومت از سوی تشکیلات خودگردان/ اقدامات «مـحمود عباس» خدمت به دشمن است
چهارشنبه 23 آذر 1401 - 11:09

 جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) در واکنش به بازداشت شماری از نیروهای مقاومت در کرانه باختری توسط دستگاههای امنیتی تشکیلات خودگردان فلسطین که ریاست آن را «محمود عباس» برعهده دارد، تاکید کرد که این اقدام، خدمت به دشمن صهیونیستی است.

العالم ـ فلسطین اشغالی

بنابر گزارش مرکز اطلاع‌رسانی فلسطین، حازم قاسم سخنگوی حماس تاکید کرد که حملات گسترده سرویس‌های امنیتی تشکیلات خودگردان علیه مبارزان مقاومت به موازات حملات نظامیان رژیم اشغالگر اسرائیل، با فرهنگ و عرف ملی فلسطینیان در تضاد است و به وحدت ملی و خیزش جوانان فلسطینی علیه رژیم اشغالگر ضربه وارد خواهد کرد.

حازم قاسم در بیانیه‌ای مطبوعاتی تصریح کرد که تجاوزات سرویس‌های امنیتی تشکیلات خودگردان از جمله حمله به خانه‌های فلسطینیان، ایجاد رعب و وحشت در میان آنان، حمله به زنان و کودکان، بازداشت جوانان و احضار صدها نفر از جمله شماری زیادی از زنان، جنایتی ملی و خدمتی مجانی به دشمن صهیونیستی است.

وی تاکید کرد که این تجاوزات به هیچ وجه نمی‌تواند عزم و اراده ملت فلسطین و مقاومت برای مقابله با اشغالگران در مسیر آزادی را سست و ضعیف کند.

سخنگوی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین اظهار داشت: مایه شرم و خفت است که سرویس‌های امنیتی تشکیلات خودگردان تمامی نیروهای خود را برای همکاری با صهیونیست‌ها و تعقیب و بازداشت فلسطینیان بسیج کرده، حال آنکه جوانان فلسطینی برای مقابله با اشغالگران و دفاع از قدس و مسجد الاقصی جانفشانی می‌کنند.

حازم قاسم گفت: افرادی ذی نفوذ در تشکیلات خودگردان مسئول مستقیم این تجاوزات هستند. وی تمامی نهادهای ملی و حقوقی را به محکومیت این بازداشت‌ها و تلاش برای آزادی زندانیان سیاسی فراخواند.

پربیننده ترین خبرها