در 35 امین سالروز تاسیس حماس...

رونمایی از تفنگ 'هدار گولدن'/مقاومت داغ صهیونیست ها را تازه کرد

رونمایی از تفنگ 'هدار گولدن'/مقاومت داغ صهیونیست ها را تازه کرد
چهارشنبه 23 آذر 1401 - 18:51

گردان‌های شهید عزالدین قسام (شاخه نظامی جنبش مقاومت اسلامی حماس) با رونمایی از اسلحه «هدار گولدن» نظامی صهیونیستی که به همراه سه نظامی دیگر صهیونیست از سال ۲۰۱۴ در اسارت جنبش حماس به سر می‌برند، داغ رژیم اشغالگر را تازه کرد.

العالم - فلسطین اشغالی

به نقل از پایگاه خبری العهد، گردان‌های شهید عزالدین قسام در جشن باشکوه سی و پنجمین سالروز تاسیس جنبش حماس در غزه از اسلحه هدار گلدن رونمایی کرد.

گردان‌های قسام همزمان با رونمایی از اسلحه گلدن اعلام کرد: تاریخ ۲۰۱۴/۸/۱ تصویری از ناامیدی ارتش دشمن صهیونیستی از قطع تماس با افسرش «هدار گلدن» است.

شاخه نظامی حماس همچنین اعلام کرد: اسلحه این افسر به شماره (۴۲۸۵۲۳۵۱) توسط مجاهدین قسام کشف ضبط شد تا نشانی از ناامیدی ارتش صهیونیست‌ها و اطلاعات مجاهدان ما در این پرونده مهم باشد.

گردان‌های قسام چهار نظامی اسرائیلی به نام‌های "آبراهام منگستو"، "هشام السید"، "هدار گلدن" و "شائول آرون" را از زمان حمله رژیم صهیونیستی به غزه در سال ۲۰۱۴ در اسارت دارد.

رژیم صهیونیستی بارها اعلام کرده بود که هدار گولدن و شائول آرون دو نظامی اسیر صهیونیست در غزه کشته شدند و گردان های قسام اجساد آن‌ها را در اختیار دارد.

فوزی برهوم سخنگوی حماس تابستان سال جاری گفته بود که سران رژیم صهیونیستی به "اسرائیلی‌ها" دروغ می‌گویند تا بر ضعف و ناتوانی خود در مدیریت پرونده مبادله اسرا سرپوش گذارند.

گردان‌های شهید عزالدین قسام نیز اوایل مرداد تحت عنوان «دولت شما دروغ می‌گوید»، تصویری از «هدار گولدن» و «شائول آرون» دو نظامی اسیر رژیم صهیونیستی در غزه منتشر کرد.

پربیننده ترین خبرها