نفاق غرب و اعراب مرتجع؛ حمایت از آشوبگری در ایران و مشت آهنین در اردن

نفاق غرب و اعراب مرتجع؛ حمایت از آشوبگری در ایران و مشت آهنین در اردن
شنبه 26 آذر 1401 - 17:44

نمی توان ناآرامی های اخیر ایران را با اعتصابات و اعتراضات در اردن به خاطر افزایش قیمت سوخت مقایسه کرد نه از نظر خشونت اغتشاشگران علیه نیروهای امنیتی ایران و نه از نظر حجم تخریب و آتش زدن اموال عمومی و خصوصی و حتی پوشش رسانه ای و مواضع سیاسی که در قبال این رویدادها اتخاذ شده است.

العالم – کشکول

صدها نفر از نیروهای امنیتی و پلیس درایران توسط اغتشاشگران به شهادت رسیده یا مجروح شدند، دوربین ها بیشتر این جنایات را با صدا و تصویر ضبط کردند که چگونه آشوبگران در تعقیب مردان غیرمسلح امنیتی، بدن آنها را با چاقو دریدند و جسدشان را در خیابان روی زمین می کشیدند.

اغتشاشگران بسیاری از بانک ها و آمبولانس ها را به آتش کشیدند، تجار و کسبه را تهدید کردند تا مغازه هایشان را ببندند، جاده ها را مسدود کردند و خودروهایی را که رانندگان آنها از اجرای دستورات اغتشاشگران سرباز می زدند آتش زدند و از سوی دیگر شعارهایی علیه نظام، نمادهای مذهبی و مقدس برای مردم ایران سر دادند و خواستار تجزیه کشور شدند.

به رغم تمام اینها، غرب به رهبری آمریکا از این شورش حمایت کرد و تمام ابزارهای فشار خود مانند تحریم و جنگ روانی را علیه نظام ایران به کار گرفت، به مرزهای ایران سلاح فرستاد و با هماهنگی رژیم های مرتجع و مستبد عرب که در رأس آنها رژیم سعودی قرار دارد، اقدام به تحریک اقلیت های فرقه ای و قومی نمود.

از منظر غرب، قتل نیروهای امنیتی ایران، تخریب و آتش زدن اموال عمومی، سردادن شعار برای سرنگونی نظام، توهین به مقدسات، بستن بازارها به زور تهدید و بستن خیابان ها که با حمایت غرب و رژیم سعودی انجام شده است، مبارزه برای آزادی است که باید به هر نحوی از آن حمایت شود حتی از طریق قاچاق اسلحه و اعزام تروریست ها، تجزیه طلبان و داعش به ایران باشد.

اما در مقابل، غرب به رهبری آمریکا و رژیم‌های مرتجع عربی به رهبری عربستان سعودی برای شورش در اردن گریستند و برای حکومت آن در برابر خرابکاران و قانون شکنان آرزوی موفقیت کردند.

آنان هرگز مشت آهنین نظام اردن علیه شورشیان را محکوم نکردند حتی وقتی مقام های اردنی تهدید کردند برای سرکوب این شورش، ارتش را اعزام خواهند کرد.

این در حالی است که در حوادث اردن فقط یک نیروی امنیتی کشته شد که عبدالله دوم پادشاه اردن قاطعانه گفت که عامل آن حتما مجازات می شود و ما از امپراطوری های مرتجع رسانه ای غربی، عربی و صهیونیستی نشنیده ایم که مقامات اردن را به قلع و قمع دعوت کنندگان به عدالت، آزادی و کرامت متهم کنند.

برخورد غرب و ارتجاع عربی با وقایع ایران و اردن نشان دهنده میزان نفاق غرب و این ارتجاع و کینه شان نسبت به ایران و ملت آن است. اما بدانند که مردم ایران هرگز در دام اختاپوس رسانه ای غرب و اعراب مرتجع نخواهند افتاد و دوست را از دشمن می شناسند.

پربیننده ترین خبرها