وقتی نماینده منحط مجلس آمریکا، تعرض جنسی به کودکان را آزادی می داند

وقتی نماینده منحط مجلس آمریکا، تعرض جنسی به کودکان را آزادی می داند
شنبه 26 آذر 1401 - 22:20

تمام قوانین کشورهای جهان سوء استفاده جنسی از کودکان را مجازات می کند، اما کتی پورتر نماینده مجلس آمریکا در سخنانی تکان دهنده گفت که تعرض جنسی به کودکان جرم نیست، بلکه آزادی انتخاب است.

العالم – کشکول

واضح است وقتی انسان از انسانیت منحرف می شود این انحراف نه فقط به پایان نمی رسد زیرا بیشتر می شود تا جایی که به فروپاشی کل نظام اخلاقی انسان ختم می شود به این معنی که بشریت خود را محکوم به فنا می کند.

انحراف اخلاقی در غرب در ابتدا به بهانه آزادی زن آغاز شد اما این آزادی از عقب ماندگی و بی عدالتی اجتماعی نبود بلکه برای دورکردن آن از ارزش های دینی و اخلاقی به بهانه برابری با مرد بود که باعث شد پس از مدتی زن ابتدا به نیروی کار ارزان و سپس به کالای مصرفی تبدیل شده و از کرامت انسانی اش دور شود.

پس از آن غرب انحطاط اخلاقی را استمرار بخشید و هجوم شدیدی را علیه بنیاد خانواده آغاز کرد و این کار را به بهانه استقلال اقتصادی زن از مرد انجام داد تا جایی که امروز تمسک زن به خانواده در غرب نوعی عقب ماندگی و مانعی در مسیر آزادی او قلمداد می شود.

همزمان بی بند و باری جنسی در غرب میان زن و مرد در خارج از خانواده گسترش یافت به طوری که انواع راهکارهای انحرافی برای اشباع غرایز شهوانی ایجاد شد تا کیان خانواده بیش از بیش نابود شود.

پس از این همه فساد اخلاقی که غرب برای بشریت به ارمغان آورده است، امروز نماینده آمریکا آمده و گفته که آزار جنسی کودکان جرم نیست، بلکه آزادی انتخاب است. ما نمی دانیم که آمریکا با این افکار منحط می خواهد جهان را به کجا ببرد، آزادی انتخاب برای کودکی که مورد تعرض و جنایتکار قرار می گیرد، کجاست؟ پس وقتی شخصی یک فرد ضعیف را به قتل می رساند نیز می توانیم بگوییم که قتل آزادی انتخاب است؟.

در این ایام که کاخ سفید در برابر اراده ملت ها و مقاومت ضد آمریکایی شان با شکست مواجه شده، می کوشد برای استمرار سلطه اش به کشورهای جهان از انحراف جنسی و گسترش آن در میان ملتها استفاده کند اما آمریکا بداند که دیر یا زود خودش در این باتلاق که برای دنیا ایجاد کرده گرفتار خواهد شد و از هم خواهد پاشید.

پربیننده ترین خبرها