گزارش العالم از روز بسیج عمومی علیه شهرک نشینیان صهیونیست

يکشنبه 27 آذر 1401 - 22:55

بنا به دعوت مراجع دین در قدس، امروز (یکشنبه) روز بسیج عمومی علیه شهرک نشینان صهیونیستی اعلام شد، شهرک نشینانی که وارد مسجد الاقصی شده و به هتک حرمت این مکان مقدس مسلمانان مبادرت کردند.

العالم – فلسطین

بنابر گزارش خبرنگار العالم از قدس اشغالی، امروز در مراسم صهیونیستی "جشن چراغ" صدها نفر از اعضای گروه های یهودی افراطی با حمایت پلیس رژیم صهیونیستی که می کوشید محوطه مسجد الاقصی را از نمازگزاران فلسطینی تخلیه کند، وارد محوطه این مکان مقدس شدند.

ناصر قوس از رهبر جنبش فتح به خبرنگار العالم گفت: مسجدالاقصی امروز در خطر بزرگی قرار دارد و جهان باید در برابر حملات هر روز شهرک نشینان صهیونیست به مسجدالاقصی و توطئه های صهیونیستی علیه این مسجد مبارک موضعی جدی اتخاذ کنند.

همزمان اهالی قلندیا و کفرعقب از توابع قدس در محکومیت اقدامات شهرک نشینان صهیونیست اعتصاب کردند.

هزاران فلسطینی نیز در مراسم تشییع دو برادر شهید از خانواده مطیر که توسط یک شهرک نشین در نابلس با خودرو زیر گرفته شده بودند، شرکت کرده و خواستار انتقام و محاکمه شهرک نشینان جنایتکار شدند.

احمد جلاجل یکی از اعضای تشکل نیروهای ملی و اسلامی به خبرنگار العالم گفت: ما جوانان فلسطینی را تشییع کردیم که توسط شهرک نشینان صهیونیست به شهادت رسیدند و این نتیجه آن است که رژیم صهیونیستی دست این شهرک نشینان را در کرانه باختری بازگذاشته است.

پربیننده ترین خبرها