افزایش تعداد خودکشی‌ها در ارتش اسرائیل

يکشنبه 4 دی 1401
11:33
افزایش تعداد خودکشی‌ها در ارتش اسرائیل یدیعوت آحارونوت گزارش داد که 14 سرباز در سال 2022 خودکشی کردند که بالاترین رقم در پنج سال گذشته است.

العالم - فلسطین اشغالی

روزنامه صهیونیستی «یدیعوت آحارنوت» نوشت: افزایش نگران کننده ای در تعداد موارد خودکشی در ارتش اسرائیل مشاهده می شود.

این روزنامه افزود: فقط ۱۴ نظامی در سال ۲۰۲۲ میلادی به زندگی خود پایان داده اند که بالاترین رقم در طول پنج سال اخیر به شمار می رود.

پیش از این نیز مقامات و رسانه های رژیم صهیونیستی از افزایش نگران کننده خودکشی در بین نیروهای نظامی این رژیم و موارد متعدد تعرض فرماندهان و نظامیان مرد به نظامیان زن در تشکیلات نظامی این رژیم سخن گفته بودند.

0% ...

آخرین اخبار

رژیم صهیونیستی در تدارک عقب‌نشینی از مناطق جنوب لبنان


تجاوز مجدد نظامیان صهیونیست‌ به خاک سوریه


نه به جنگ افروزی ترامپ؛ استقبال سندرز از اقدام سنا در برابر کاخ سفید


رایزنی ایران و پاکستان برای احیای راهگذر ریلی و اتصال بندرها


رئیس مجلس شورای اسلامی وارد باکو شد


عصبانیت ترامپ از مصوبه سنای آمریکا درباره توقف جنگ علیه ایران


قالیباف رهسپار باکو شد


حماس حمایت بی‌وقفه ایران از ملت فلسطین را ستود


ادعای گروسی درباره سرنوشت مواد هسته‌ای با غنای بالا در ایران


تیم ملی فوتبال غنا با ثبت یک تساوی مقابل انگلیس به مرحلۀ بعدی جام‌جهانی صعود کرد‌.