مستند شهیدالقدس کار جدید دفتر غزه شبکه العالم

پنج‌شنبه 8 دی 1401 - 14:16

اسرا البحیصی خبرنگار خوش ذوق العالم برای پیجویی نقش شهید سلیمانی در فلسطین، به میان رزمندگان "تیپ ناصرالدین" از بزرگترین گروه‌های مقاومت در غزه رفته است.

العالم - فلسطین اشغالی

امروزه واقعیتی به نام مقاومت در فلسطین با نام سردار سلیمانی عجین شده است؛ گزافه نیست اگر گفته شود یکی از ویژگی‌های قرن 21 مبارزات فلسطینیان پیوند مفهوم مقاومت فلسطین با نام سردار سلیمانی است؛ این را می‌توان از اظهارنظر فرد فرد کسانی که دستی در مقاومت علیه اسرائیل دارند فهمید.

دفتر غزه شبکه العالم در تعقیب این نگاه در مقر تیپ ناصرالدین از بزرگترین گروه‌های جهادی فلسطین حاضر شده و با رزمندگان این تیپ به گفتگو نشسته است؛ افزون بر این نگاه‌های بزرگان و مسئولان مقاومت در فلسطین در خصوص نقش سردار سلیمانی در آموزش و تجهیز فلسطینیان در مقابل رژیم‌صهیونیستی محل تمرکز این مستند است.

امروزه گروه‌های مختلف فلسطینی بر محور مقاومت بیش از هر زمان همدلند، موشک‌های آنها جای جای رژیم را نشانه گرفته و کلیه تحرکات رژیم لحظه به لحظه در رصد و تیررس ایشان قرار دارد و در همه این امور نقش سردار سلیمانی نقش بی‌بدیل و البته ماندگار است.

مستند شهید القدس روز دوشنبه ساعت 22 روی آنتن العالم خواهد رفت و همزمان در سایت و صفحات مجازی این شبکه قابل دسترسی خواهد بود.

پربیننده ترین خبرها