تصاویر مراسم سالگرد شهادت فرماندهان پیروزی در فرودگاه بغداد

تصاویر مراسم سالگرد شهادت فرماندهان پیروزی در فرودگاه بغداد
سه شنبه 13 دی 1401 - 11:03

فرودگاه بغداد، شب گذشته، شاهد برگزاری مراسم بزرگداشت سالروز شهادت شهیدان حاج قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس بود.

العالم - عراق

رسانه‌های عراقی با انتشاری تصاویری از حضور پرشور هزاران عراقی در نزدیکی فرودگاه بین‌المللی بغداد برای بزرگداشت سومین سالگرد شهادت شهیدان حاج قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس خبر دادند.

بر اساس این گزارش، فرودگاه بغداد، از روز گذشته شاهد حضور صدها نفر از نیروهای سازمان الحشد الشعبی برای برگزاری مراسم بزرگداشت سومین سالگرد شهادت فرماندهان پیروزی بر داعش (قادة النصر) بود.

نیروهای الحشد الشعبی چادرهای خود را در نزدیکی سردیس حاج قاسم و ابومهدی المهندس که به طور مشخص محل شهادت این دو فرمانده بزرگ و همرزمانشان برپا کردند.

این مراسم شاهد استقرار گسترده امنیتی نیروهای الحشد الشعبی برای تامین امنیت شمار زیادی از شرکت‌کنندگان در مراسم مذکور بود و تمامی افراد حاضر در این مراسم، از ایست‌های بازرسی نزدیک فرودگاه عبور کرده بودند.

امروز (سه‌شنبه، ۳ ژانویه) استانهای بغداد، واسط، الدیوانیه، المثنی، ذی‌قار، بابل، دیالی، بصره، کربلای معلی به مناسبت سالروز شهادت فرماندهان پیروزی تعطیل هستند و در این استانها تنها برخی ادارات فعالیت خود را ادامه خواهند داد.

امروز سومین سالروز شهادت سردار قاسم سلیمانی، فرمانده قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و ابومهدی المهندس، نائب‌رئیس سازمان الحشد الشعبی است.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها