دلیل تصمیم خصمانه انگلیس علیه سپاه پاسداران چیست؟

دلیل تصمیم خصمانه انگلیس علیه سپاه پاسداران چیست؟
چهارشنبه 14 دی 1401 - 17:18

روزنامه تلگراف روز دوشنبه گزارش داد که انگلیس قصد دارد سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را رسما "سازمانی تروریستی" معرفی کند.

العالم - درگوشی

امام خمینی (ره) فرمودند: "اگر آمریکا از ما تعریف و یا ابراز رضایت کند باید در خود تجدیدنظر کنیم."

این کلام امام خمینی در مورد دیگر کشورهای غربی نیز صدق می‌کند به‌ویژه انگلیس، که افزون بر ۷۰ سال پیش بذر رژیم اسرائیل را در قلب جهان اسلام کاشت که مسبب تمام بلایا و مصیب‌ها و بحران‌ها در جهان اسلام گشته است.

قدر مسلم آن است که رهبر تروریسم جهانی- انگلیس- از هر کشور، شخص و یا حزبی که در مقابل تروریسم و قلدری آن و به‌ویژه در مقابل رژیم غاصب مقاومت کند، راضی نبوده است و نخواهد شد.

تمام کشورهای جهان در مقابل این غده سرطانی که توسط انگلیس در جهان اسلام تاسیس شده است، ایستادگی می‌کنند از جمله جمهوری اسلامی ایران؛ که به دلیل همین مخالفت‌ها و مقاومت‌ها هدف طبیعی غرب استعمارگر شده و غرب تمام ابزارهای نظامی، اقتصادی، سیاسی و رسانه‌ای خود را برای مبارزه با ایران و بدنام کردن آن به‌کار گرفته است.

انگلیس، که مسئول تاسیس بزرگ‌ترین رژیم تروریستی در تاریخ بشریت است- طبق گزارش روزنامه تلگراف در روز دوشنبه به نقل از منابعی – قصد دارد سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را رسما سازمانی تروریستی معرفی کند.

در گزارش تلگراف آمده است: این اقدام که طی چند هفته رسما اجرا خواهد شد مورد حمایت تام توگندات، وزیر امنیت و سویلا براورمن، وزیر کشور انگلیس است.

به نظر می‌رسد بهانه انگلیس برای این اقدام خصمانه این است که نیروهای امنیتی ایران آشوبگرانی با تابعیت انگلیس را که در اغتشاشات اخیر در ایران حضور داشته‌اند، بازداشت کرده‌اند.

بدیهی است انگلیس از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بسیار خشمگین است؛ و این خشم کلام امام خمینی (ره) را تایید می‌کند که فرمودند که ایران در مسیری درست گام برمی‌دارد و اگر خلاف این واقع بود پس چرا انگلیس( پدر و مادر تروریسم جهانی) از سپاه پاسداران غضبناک نمی‌شد.

موضوع دیگری که باعث خشم انگلیس شده، موفقیت سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و نیروهای امنیتی ایران در بازداشت تمام نفوذی‌های غرب به ایران جهت روشن نگه‌داشتن آتش فتنه و آشوب در این کشور بوده است.

در حالی‌که نفوذی‌ها در دام سپاه پاسداران و نیروهای امنیتی ایران افتادند و توطئه‌های غرب در نطفه خفه شد انگلیس دست‌خالی ماند و به تصمیمی بسنده کرد که کاغذپاره‌ای بیش نیست.

پربیننده ترین خبرها