مهدی المشاط: صنعا آماده از سرگیری جنگ علیه متجاوزان است

مهدی المشاط: صنعا آماده از سرگیری جنگ علیه متجاوزان است
پنج‌شنبه 15 دی 1401 - 10:53

«مهدی المشاط» رئیس شورای عالی سیاسی یمن تأکید کرد که مقابله با تجاوزات ائتلاف سعودی و تقویت جبهه نظامی همچنان در اولویت صنعا قرار دارد.

العالم - یمن

«مهدی المشاط» رئیس شورای عالی سیاسی یمن تأکید کرد: مقابله با تجاوزات ائتلاف سعودی و تقویت قدرت نظامی همچنان در اولویت صنعا قرار دارد و ما باید هوشیار و آماده باشیم، زیرا هر لحظه احتمال بازگشت به جنگ وجود دارد و ما آماده آن هستیم.

بر اساس این گزارش، مهدی المشاط در سفر به شهر تعز و بازدید از جبهه البَرح در غرب استان تعز در جنوب غربی یمن از نقش فرزندان آزاده استان تعز در مقابله با ائتلاف متجاوز آمریکایی، سعودی و اماراتی و حمایت از جبهه‌ها تقدیر کرد.

المشاط خاطرنشان کرد: رزمندگان حاضر در جبهه‌ها و فرماندهان آنها و بزرگ مردانی که ذلت، خواری، تهاجم و اشغالگری را نمی‌پذیرند، با استواری و صبر خود تاریخ درخشان یمن را ترسیم می‌کنند.

وی همچنین تصریح کرد: مردم یمن از رزمندگان حاضر در جبهه‌ها صبر، استواری، سربلندی، استقامت، فداکاری و رستگاری را برای رویارویی با چالش‌ها به‌ویژه تجاوزگری و محاصره می‌آموزند و الهام می‌گیرند.

رئیس شورای عالی سیاسی یمن همچنین در جریان بازدید از جبهه‌های «الحشا» در الضالع و «کرش» در لحج در جنوب غربی یمن تأکید کرد که دشمن همچنان در کمین یمن است و توطئه می‌کند و این امر مستلزم بهره برداری از همه ظرفیت‌ها و توانمندی‌ها برای پشتیبانی از جبهه‌ها است.

پربیننده ترین خبرها