مرحله جدید تقابل شاهزاده هری با خانواده سلطنتی انگلیس/ درز داستان‌های شنیع و وحشتناک از کاخ باکینگهام به رسانه‌ها

مرحله جدید تقابل شاهزاده هری با خانواده سلطنتی انگلیس/ درز داستان‌های شنیع و وحشتناک از کاخ باکینگهام به رسانه‌ها
دوشنبه 19 دی 1401 - 08:08

در آستانه انتشار کتاب شاهزاده هری، خانواده سلطنتی انگلستان هفته‌ای پرتنش را پیش رو خواهد داشت.

العالم ـ اروپا

بنابر گزارش سی‌ان‌ان، شاهزاده هری به برنامه 60 دقیقه شبکه سی‌بی‌اس گفت: مدتی است که با برادرش، شاهزاده ویلیام، صحبت نکرده است. قرار است کتاب خاطرات او امروز (دوشنبه) منتشر شود.
دوک ساسکس به اندرسون کوپر گفت «در حال حاضر» با شاهزاده ولز صحبت نمی کند، «اما مشتاقانه منتظر هستم که بتوانیم به صلح برسیم.»
این مصاحبه پس از مصاحبه ای با تام بردبی از شبکه آی‌تی‌وی انجام می شود و به نظر می رسد خانواده سلطنتی انگلستان هفته‌ای پرتنش را همزمان با انتشار کتاب خاطرات شاهزاده هری در پیش رو داشته باشد.
این مصاحبه ها به طیف وسیعی از موضوعات از مرگ مادر شاهزاده هری، پرنسس ولز، ناامیدی او نسبت به مطبوعات انگلستان، رفتار با همسرش، مگان، دوشس ساسکس، و پیامدهای مرتبط با آن در تقابل با خانواده اش از زمان ازدواجش پرداخته است.
کاخ باکینگهام بارها از اظهار نظر در مورد محتوای کتاب خاطرات شاهزاده هری خودداری کرده است.
دوک ساسکس در این مصاحبه و در بخش‌هایی از خاطراتش که توسط شبکه آی‌تی‌وی به اشتراک گذاشته شد، به این موضوع اشاره کرد که چگونه اختلافات در خانواده‌اش توسط رابطه بین کاخ باکینگهام و رسانه‌ها تقویت شده است.
شاهزاده هری به بردبی گفت: «ما فقط در مورد روابط خانوادگی صحبت نمی کنیم، ما در مورد یک رقیب صحبت می کنیم، که مطبوعات انگلستان هستند، به ویژه روزنامه هایی که می خواهند تا حد امکان درگیری ایجاد کنند. غم انگیزترین بخش این است که برخی از اعضای خانواده من و افرادی که برای آنها کار می کنند در این درگیری شریک هستند.»
وی همچنین اظهار داشت »درز» اطلاعات منابع سلطنتی" در مطبوعات به «یک فرد ناشناس مرتبط نیست؛ این کاخ است که به طور خاص به مطبوعات اطلاع رسانی می کند، اما با بی نامی ردپای خود را مخفی نگاه می دارد.»
شاهزاده هری افزود فکر می کند «این وضع برای مردم بسیار تکان دهنده است. به خصوص وقتی متوجه می شوید که چه تعداد از منابع کاخ، مقامات ارشد کاخ، چه تعداد نقل قول به آنها نسبت داده می شود، برخی از شنیع‌ترین و وحشتناک‌ترین مطالب در مورد من و همسرم گفته شده است که توسط کاخ کاملا نادیده گرفته شده است زیرا این موضوع از کاخ نشأت می گیرد و روزنامه‌نگاران اطلاعات خود را از کانال آنها به دست می آورند بدون اینکه به سراغ ما بیایند، بدون اینکه هرگز طرف مقابل را ببینند یا از آنها سؤال کنند.»
او همچنین در مورد اینکه چگونه مادرش توسط پاپاراتزی ها آزار می‌دید صحبت کرد و شبی را که پدرش به او گفت پرنسس دایانا بر اثر جراحات وارده در یک تصادف رانندگی جان باخته است، به یاد آورد.
شاهزاده هری افزود: «من نمی خواهم تاریخ تکرار شود. من نمی خواهم یک پدرِ تنها باشم. من مطمئناً نمی خواهم فرزندانم بدون مادر یا پدر زندگی کنند.»

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها