آخرین تحولات سوریه / برکناری سرکرده یک گروه مسلح توسط ارتش آمریکا

آخرین تحولات سوریه / برکناری سرکرده یک گروه مسلح توسط ارتش آمریکا
جمعه 23 دی 1401 - 12:05

خبرنگار شبکه العالم در سوریه به نقل از "مراکز هماهنگی عناصر مسلح" گزارش داد که نیروهای اشغالگر آمریکایی یکی از سرکردگان "ارتش آزاد سوریه" را برکنار کردند.

العالم- سوریه

خبرنگار شبکه العالم گفت : نیروهای آمریکایی تصمیم گرفتند "ماهر الدرویش" ملقب به "ابوعمار" را از سمت خود به عنوان یکی از سرکرده های گروه "ارتش آزاد سوریه" برکنار کنند.

"ارتش آزاد سوریه" که پیشتر با نام (جیش مغاویر الثوره) شناخته می‌شد ، در منطقه‌ای به مساحت ۵۵ کیلومتری در مثلث بادیه سوریه هم‌مرز با عراق و اردن حضور دارد.

در تحولی دیگر از سوریه، دو نظامی سوری در جریان انفجار بمبی که عناصر مسلح نزدیک ورودی "خان ارنبه" در حومه شمالی القنیطره کار گذاشته بودند، زخمی شدند.

خبرنگار العالم با اشاره به شنیده شدن صدای انفجار شدید در القنیطره، تاکید کرد این صدا ناشی از انفجار بمب بود و هیچ حمله هوایی از سوی رژیم اشغالگر صهیونیستی صورت نگرفته است.

همچنین، پهپادهای ارتش ترکیه یک پایگاه متعلق به قسد (شبه نظامیان تحت حمایت آمریکا ) در روستای "تل قرمید" از توابع شهرک "عامودا" واقع در حومه شمال غربی الحسکه را هدف قرار دادند که بر اثر آن عده ای کشته و زخمی شدند.

پربیننده ترین خبرها