عزای غرب برای جاسوسان و سکوت در مقابل ترور دانشمندان هسته ای

عزای غرب برای جاسوسان و سکوت در مقابل ترور دانشمندان هسته ای
دوشنبه 26 دی 1401 - 21:15

غربی‌ها حتی یک قطره اشک تمساح برای شهدای هسته‌ای ایران، که توسط جاسوسان آنها به شهادت رسیدند، نریختند؛ بلکه به نحوی جنایت‌های جاسوسان‌ خود را توجیه می کنند.

العالم - کشکول

زمانی‌ که جاسوسان غرب و جاسوسان رژیم صهیونیستی شهید محسن فخری‌زاده، دانشمند هسته‌ای ایران را به شهادت رساندند، غرب نه تنها این جنایت را محکوم نکرد؛ بلکه در مقابل آن سکوت کرد و به طرق مختلف کوشید این شهید را یکی از عناصر خطرناک قدرت ایران معرفی کند که باید حذف می‌شد. از سوی دیگر، غرب از نتانیاهو و جاسوسانش تمجید کرد.

غرب، که امروز به دلیل اعدام جاسوسانش، ایران را تهدید می‌کند؛ پیشتر، از رژیم صهیونیستی به دلیل ترور شهدای ایران، از جمله شهید فخری‌زاده تمجید کرده بود.

غرب بر اساس نگاه برتری‌جویانه خود نسبت به دیگر کشورها، عادت دارد که برای هر چیزی مرجع باشد و اگر ملت‌ها بخواهند بین درست و نادرست، حق و باطل، آزادی و وابستگی، مقاومت و تروریسم، آزادگان و مزدوران و بین شهدا و جاسوسان تمایز قائل شوند؛ بایستی به منطق و دیدگاه غرب در این‌باره مراجعه کنند. این ملت‌ها حق ندارند به شهدای‌شان و به بزرگان خود ببالند تا زمانی‌که دیدگاه غربی چنین موضعی درباره آنها نداشته باشد، و اگر این ملت‌ها علیه این دیدگاه غربی طغیان کنند و بزرگان خود را تمجید کنند تحت محاصره و مجازات غربی‌ها قرار خواهند گرفت و غرب برای جنگ علیه آنها و گرسنه‌ نگه‌داشتن‌شان خیز برخواهد داشت.

از سوی دیگر، جاسوسان، مزدوران، نژادپرستان و تروریست‌های دست‌پرورده غرب، در دیدگاه غربی‌ها، قهرمانانی هستند که بایستی مورد احترام ملت‌های جهان قرار بگیرند. اما ایران با به چالش کشیدن غرب تأکید کرد که شهدای ما هویت، عزت و افتخارمان هستند و جاسوسان غرب صرفا جاسوسانی هستند که در مقابل بهایی ناچیز، وطن‌ خود را فروخته‌اند و لذا آنها سزاوار سرنوشتی بودند که با دستان خود ساخته بودند.

پربیننده ترین خبرها