هشدار امیر سیاری به دشمنان : اگر دست از پا خطا کنید، با واکنشی روبرو خواهید شد که از کرده خود پشیمان شوید

هشدار امیر سیاری به دشمنان : اگر دست از پا خطا کنید، با واکنشی روبرو خواهید شد که از کرده خود پشیمان شوید
جمعه 30 دی 1401 - 09:36

معاون هماهنگ کننده ارتش گفت : دشمن اگر دست از پا خطا کند، با واکنشی روبرو خواهد شد که از کرده خود پشیمان شود و بداند آزموده را آزمودن خطاست، تا جان در بدن داریم، پای کشور و انقلاب ایستاده‌ و راه کشور و‌ انقلاب اسلامی را ادامه می‌دهیم.

العالم - ایران

امیر دریادار "حبیب الله سیاری" در یادواره امیران، سرداران و شهدای شهرستان پیشوا درجنوب شرق تهران که عصر پنجشنبه در امامزاده جعفر بن موسی کاظم (علیه السلام ) این شهرستان برگزار شد، اظهار کرد: پیشوا از جمله شهرهای تاریخی، باتمدن و مذهبی در کشور است که خود برای هر شهروندی افتخارآمیز است که در کشور، از آن اینگونه یاد می‌کنند.

وی ادامه داد: اینکه بیان شد پیشوا مهد انقلاب اسلامی است، به علت اقدامی بود که مردم پیشوا در راه انقلاب انجام دادند، انگیزه مردم پیشوا از قیام پانزده خرداد، الهی و با تکیه بر روحیه استکباری بود که باعث شد پیشوا به عنوان مهد انقلاب اسلامی لقب بگیرد. رهبری نیز به زیبایی فرمودند که «پیشوا اساسا مرکز شهادت است» و این کلام واقعا به دل انسان می‌نشیند که اینگونه نیز گام برداشته‌اند‌.

معاون هماهنگ کننده ارتش در خصوص مسائل کشور از گذشته تا امروز خطاب به جوانان افزود: در گذشته با حضور مستشاران کشورهای بیگانه در کشور، مملکت به دست بیگانگان اداره می‌شد. اما اقدام جوانان دیروز ما و پیروزی انقلاب اسلامی کل دنیا و جایگاه نظام سلطه و استکبار را در غرب آسیا و دنیا تکان داد که باعث شد ضربه بزرگی ببینند و هر اقدامی که امروز علیه ما انجام‌می دهند، به جهت کینه آن سال‌ها است.

امیر سیاری گفت: دشمنان از ابتدا که با شکست مواجه شدند ، با حربه‌های مختلف از جمله ایجاد اختلافات دینی و قومی کوشیدند و حتی بیش از ۱۷ هزار ترور را در کشور انجام‌ داده اما تاکنون موفق نشده‌اند که بر کشور مسلط شوند.

وی افزود: در زمان جنگ با وجود دو قطبی شرق و‌غرب، تمام دنیا علیه ما مسلط شدند تا با تجهیز کامل عراق، ایران را به دست گیرند و کمر جمهوری اسلامی را بشکنند اما با رشادت‌های جوانانمان مواجه شدند و با وجود هشت سال جنگ هیچ کاری نتوانستند بکنند و شکست خوردند.

معاون هماهنگ کننده ارتش افزود: دشمن ابتدا با تحریم و‌ پس از آن با شبیخون فرهنگی و جنگ نرم به مقابله با ملت ایران پرداخت و هدف از جنگ نرم نیز تسلط بر جوانان و‌ مردم است تا با ابزارهایی که در دست دارند، بر ذهن‌ها مسلط شوند و‌ امروز نیز طبق فرموده رهبری، دشمنان با جنگ ترکیبی به میدان آمده‌اند.

امیر سیاری ادامه داد: دشمن به دنبال این بوده است که کمر انقلاب را بشکند زیرا از انقلاب اسلامی زخم‌خورده است. همه توطئه‌های دشمنان به این جهت است که ایران قوی را نمی‌خواهند و‌ دوست ندارند کشور در زمینه‌های مختلف از جمله در عرصه بین المللی پرقدرت و دارای جایگاه بالایی باشد.

وی گفت: امروز کشور ما با وجود تلاش‌های متعدد دشمنان، سرافراز است. دشمن اگر دست از پا خطا کند، با واکنشی روبرو خواهد شد که از کرده خود پشیمان شود و دشمنان بدانند آزموده را آزمودن خطاست، تا جان در بدن داریم، پای کشور و انقلاب ایستاده‌ و راه کشور و‌ انقلاب اسلامی را ادامه می‌دهیم.

فارس

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها