فخرفروشی به سبک رئیس هیئت تفریح سعودی!

دوشنبه 3 بهمن 1401 - 22:30

کاربران شبکه های اجتماعی ویدئویی از ترکی آل شیخ رییس هیئت تفریح عربستان منتشر کردند که به جذب 100 "دی جی" در جشنواره های موسیقی می بالد!

العالم - عربستان سعودی

ترکی آل شیخ در این ویدئو به جذب 100 "دی جی" در جشنواره های سعودی که آکنده از فسق و فجور هستند، می بالد و می گوید: اگر در این مراسم شرکت نکنی، در هیچ نقطه از جهان مراسمی با این کیفیت نخواهی یافت!

"فهد الغفیلی" فعال و پژوهشگر سیاسی با انتشار این ویدئو از "ترکی آل شیخ" در توییتی نوشت:‌ در حالی‌ که عبداللطیف آل شیخ بلندگوهای مساجد را تنها به ۴ عدد محدود کرده است، ترکی آل شیخ با آوردن 100 "دی جی" به جشنواره های مبتذل خود می‌بالد! به نظر می رسد که فقط صدای قرآن و اذان برای رژیم بن سلمان آزار دهنده است!

بسیاری از کاربران سعودی با هزاران توییت خشم خود را از برخی اقدامات نامتعارف و تکان‌دهنده که متناقض با جامعه محافظه‌کارانه عربستان است ابراز کردند.

کاربران سعودی ویدیوهای زیادی را منتشر کردند که میزان انحطاط و فساد عربستان از زمان به قدرت رسیدن «محمد بن سلمان» ولیعهد سعودی را نشان می‌دهد.

کاربران فضای مجازی عربستان همچنین با انتقاد از صرف هزینه‌های هنگفت برای برگزاری جشن و کنسرتها در این کشور تاکید کردند که این جشنواره‌ها در حالی برگزار می‌شود که مردم عربستان با فقر، بیکاری، گرسنگی و فقدان زیر ساخت‌های مناسب دست و پنجه نرم می‌کنند.

پربیننده ترین خبرها