7 نفر در دو حادثه تیراندازی مرتبط در کالیفرنیا کشته شدند

7 نفر در دو حادثه تیراندازی مرتبط در کالیفرنیا کشته شدند
سه شنبه 4 بهمن 1401 - 07:50

کالیفرنیا بار دیگر تحت تأثیر دو حادثه مرگبار تیراندازی قرار گرفت.

العالم - آمریکا

به نقل از آسوشیتدپرس، مقامات گفتند هفت نفر در دو حادثه تیراندازی مرتبط روز دوشنبه در یک مزرعه قارچ و یک شرکت حمل و نقل در یک منطقه ساحلی در جنوب سانفرانسیسکو کشته شدند و یک مظنون نیز در بازداشت است.

دیو پاین، رئیس هیئت اداری شهرستان سن متئو گفت چهار نفر در یک مزرعه و سه نفر در یک کسب و کار حمل‌ونقل در حومه خلیج هاف مون، شهری در48 کیلومتری جنوب سانفرانسیسکو کشته شدند.

وی افزود پلیس چونلی ژائو 67 ساله را در ارتباط با این تیراندازی دستگیر کرده است. مظنون برای یکی از این دو مرکز کار می کرد. او مظنون را یک «کارگر ناراضی» توصیف کرد.
گاوین نیوسام، فرماندار کالیفرنیا در توییتی نوشت: «در بیمارستان با قربانیان یک تیراندازی جمعی بودم که من را کنار کشیدند تا در مورد تیراندازی دیگری مطلع شوم؛ این بار در خلیج هاف مون. تراژدی پشتِ تراژدی.»

این حادثه ششمین تیراندازی جمعی در آمریکا در سال جاری بود که پس از کشته شدن 11 نفر در اواخر روز شنبه در یک باشگاه در جنوب کالیفرنیا رخ داد.

خلیج هاف مون یک شهر ساحلی کوچک با ریشه های کشاورزی است که اکنون حدود 12 هزار نفر را در خود جای داده است. شهر و منطقه اطراف شهرستان سن متئو به دلیل تولید گل و همچنین سبزیجاتی مانند کلم بروکسل شناخته می شود.

پربیننده ترین خبرها