انتقاد یک مُبلغ سعودی از اقدامات بن سلمان

انتقاد یک مُبلغ سعودی از اقدامات بن سلمان
جمعه 7 بهمن 1401 - 09:36

فعالان شبکه های اجتماعی، ویدئویی از "یوسف مخارزه" مُبلغ سعودی منتشر کردند که نشان می دهد بلیطی با قیمت نجومی برای مسابقه ی رونالدو و مسی در ریاض درنظر گرفته شده که هرکسی که آنرا به دست بیاورد ، می تواند برای دیدن لباس های مسی به داخل رختکن برود.

العالم - عربستان

حساب کاربری " نحو الحریه " در توئیتر با انتشار کلیپی از المخارزه، با انتقاد از دستاوردهای عربستان سعودی در پرتو سیاست برنامه ریزی شده بن سلمان برای از بین بردن ارزش های اسلامی در عربستان ، نوشت: " به خاطر این خطبه به این مرد بزرگ حملات شدیدی شد . نظر شما درباره سخن او چیست؟"

مردم مسلمان عربستان با همه روش های بن سلمان در راستای انحطاط اخلاقی که مغایر با ارزش‌های اسلامی است، مخالف هستند.

خشم مردم عربستان سعودی به دلیل فساد جشن های هیات سرگرمی ، مبنی بر منحرف کردن جامعه محافظه کار سعودی و دور کردن آنان از هویت و عاداتی که ازدهه ها پیش حفظ کرده اند ، رو به افزایش است.

سلسله اقدامات محمد بن سلمان از زمان تصدی سمت ولیعهدی در تابستان 2017 ؛ کودتای صریح علیه ارزش‌های این کشور و قالب محافظه‌کارانه آن بود که با انتقاد گسترده شهروندان مواجه شد و با سرکوب و دستگیری های خودسرانه بدان پاسخ داده می شود.

ناظران بر این باورند که بن سلمان تلاش می کند از طریق این مراسم پرسرو صدا، برتخلفات وحشتناک خود بر زندانیان عقیدتی و سیاسی سرپوش بگذارد.

در شرایطی که مبالغ هنگفتی توسط مقامات آل سعود هزینه می شود، مردم در شرایط نابسامان اقتصادی به سر می برند و هر روز برشمار فقرا افزوده می شود و انواع مالیات و عوارض به شکل بی سابقه از مردم گرفته می شود.

سازمان اروپایی حقوق بشر عربستان سعودی، پولشویی ورزشی از طریق عقد قرارداد با کریستیانو رونالدو و اقداماتی مانند خرید باشگاه نیوکاسل، برگزاری رویدادهای ورزشی بزرگ و برخی پولشویی رخ می دهد و رویکردی رسمی برای سرپوش گذاشتن بر جنایاتی است که تحت نظر محمد بن سلمان ولیعهد سعودی صورت می گیرد.

پربیننده ترین خبرها