مخالفان نتانیاهو بار دیگر به خیابان می آیند

مخالفان نتانیاهو بار دیگر به خیابان می آیند
شنبه 8 بهمن 1401 - 16:54

بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی گمان می کرد که با صدور بحران داخلی از طریق جنایت علیه فلسطینی ها می تواند صهیونیستها را در یک سنگر بسیج کند، اما حربه او کارساز نشد و مخالفانش اعلام کردند که امروز بار دیگر علیه او به خیابانها می آیند.

العالم ـ فلسطین اشغالی

بنابر گزارش روزنامه صهیونیستی «جروزالم پست»، سازمان دهندگان تظاهرات امروز که قرار است در خیابان «کاپلان» تل آویو برگزار شود، اعلام کردند که تظاهرات علیه سیاست های کابینه «بنیامین نتانیاهو» به ویژه تصمیم های کابینه در حوزه قضائی انجام خواهد شد.

تظاهرات کنندگان اعلام کردند که این تظاهرات ساعت ۷ عصر به وقت سرزمین های اشغالی در تل‌آویو و سایر مناطق برگزار خواهد شد.

سرزمین های اشغالی در هفته های گذشته و به ویژه در شنبه شب ها شاهد تظاهرات های صدها هزار نفری علیه کابینه افراطی نتانیاهو بوده است. مخالفان، اصلاحات قضائی مورد نظر کابینه جدید را زمینه ساز گسترش فساد در این رژیم و قبضه شدن قدرت در دست تندروها می دانند و درباره سرنوشت تاریک این رژیم در سایه این کابینه هشدار می دهند.

تلاش کابینه نتانیاهو برای تغییر و اصلاح قوانین قضایی، صدای صهیونیست‌ها را درآورده است، این در حالی است که نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی خود با سه پرونده فساد و رشوه خواری در دادگاه این رژیم روبه رو است. برخی از مخالفان اصلاح قوانین قضائی را تلاش نتانیاهو برای فرار از محاکمه ارزیابی می کنند.

پربیننده ترین خبرها