گزارش خبرنگار العالم از وضعیت سرزمین های اشغالی بعد از عملیات قدس

شنبه 8 بهمن 1401 - 18:45

در دومین حمله مسلحانه و تیراندازی ظرف چند ساعت در قدس اشغالی دو شهرک نشین صهیونیست زخمی شدند.

العالم _ فلسطین

خبرنگار شبکه العالم در رام الله گزارش داد: کابینه نتانیاهو قرار است امروز جلسه اضطراری در مقر شین بت برگزار کند تا تصمیمات مهمی اتخاذ کند، هرچند ناظران معتقدند این نشست واقعیت را تغییر نخواهد داد.

وی افزود: پس از عملیات مسلحانه و تیراندازی یک نوجوان فلسطینی در حومه محله سلوان در قدس اشغالی، سرزمین‌های اشغالی فلسطین هم اکنون در این انتظار به سر می برد که در ساعات آینده چه اتفاقی خواهد افتاد.

این در حالی است که عملیات تیراندازی، تمام ادعاهای رژیم اشغالگر اسرائیل را مبنی بر اینکه ظلم و زور می تواند منبع ثبات و قدرت باشد و اینکه از طریق آن می توان ملت فلسطین را تحت سلطه خود درآورد، ، بر باد داد.

در همین زمینه حازم قاسم سخنگوی جنبش حماس گفت: عملیات سلوان در قدس اشغالی تاکیدی بر تداوم مقاومت و پاسخی به جنایات اشغالگران علیه مردم فلسطین و مقدسات آنهاست.

در عملیات مسلحانه امروز (شنبه) یک فلسطینی در شهرک سلوان در قدس دو صهیونیست زخمی شدند، نوجوان 13 ساله فلسطینی مجری این عملیات مورد اصابت گلوله قرار گرفت، زخمی و بازداشت شده است.

این عملیات و عملیات دیروز (جمعه) یک جوان فلسطینی که به کشته شدن 8 صهیونیست و زخمی شدن 12 نفر از آنها منجرشد، همگی پس از یورش نظامیان صهیونیست طی پنجشنبه (6 بهمن ماه) صورت گرفته که به شهادت 9 فلسطینی و زخمی شدن 20 نفر در اردوگاه جنین منجر شد.

گروه‌های فلسطینی عملیات شهادت طلبانه قدس را انتقام شهدای جِنین عنوان کرده اند.

پربیننده ترین خبرها