عملیات های قدس تاکیدی بر یکپارچه شدن جبهه های مقاومت فلسطینیان است

شنبه 8 بهمن 1401 - 20:19

کارشناس مسائل رژیم صهیونیست تاکید کرد: آنچه که در حال حاضر در قدس رخ می دهد در واقع عملی کردن درخواست جنبش جهاد اسلامی برای یکپارچه شدن جبهه هاست.

العالم ـ فلسطین اشغالی

"ابراهیم الطعلیه" در گفتگو با شبکه خبری العالم گفت: محوریت قدس سبب شد نوار غزه و قدس و لبنان نوک پیکان را به سمت دشمن واحد که همان دشمن صهیونیستی است، نشانه بگیرند.

وی با اشاره به پخش کردن شیرینی در کرانه باختری و نوار غزه، گفت: این امر نشان می دهد که جنین و گردان های آن در مقابله با دشمن صهیونیستی تنها نخواهند بود. خیری علقم جوان دلاور فلسطینی مجری عملیات شهادت طلبانه روز جمعه (7 بهمن ماه) امید را در دل دیگر جوانان فلسطینی زنده کرد و عملیات او تاکیدی بود بر آنکه رژیم اشغالگر رو به زوال است.

گفتنی است امروز (شنبه) نیز در عملیات شهادت طلبانه تازه ای در قدس اشغالی در شهرک سلوان دو شهرک نشین صهیونیستی مجروح شدند. شب گذشته نیز "خیری علقم" جوان فلسطینی با تیراندازی به سمت شهرکنشینان صهیونیست در قدس اشغالی 8 نفر را به قتل رساند و 12 نفر را مجروح کرد.

این دو عملیات پس از آن صورت گرفت که نظامیان صهیونیست روز پنجشنبه (6 بهمن ماه) با یورش به اردوگاه جنین 9 شهروند فلسطینی از جمله یک زن سالمند را به شهادت رسانده و 20 نفر دیگر را زخمی کردند.

پربیننده ترین خبرها